dupdupmyheart

Friday, April 10, 2009

BEST GILAK!!AKU DI SABAH SEKARANG NI!!

aku baru bangun dan tersedar~

ah dem!!!



mimpi rupanya!!








er~SABAH TENGAH CUTI GOOD FRIDAY.









jadi ..

aku TERCUTI GOOD FRIDAY untuk hari ini.


ini semua salah mimpi!
dem!




memang alasan yang paling terbaik aku bagi sama bosprektikal.
yeah!
gudjob vivi.

14 comments:

eni_melur said...

wah,maseh xtau koordinat diri sndr di mne...
heheheeh

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.hakhak
.apsal x tido je smpai skng?
.klu x, msti masih di sabah :D
.muahahahaha

jajazuzu said...

alasan lame tu vi. sila la cari alasan lain

akizaki said...

amik cuti trus smpai hujung thn kan lg best....

DIK AN said...

Taiknya akak ni...ni ke contoh nak tunjuk kat si tuyul?

Ola said...

ooo..bagus la nih

walaupun bkn d sbh,tapi kalo asal sbh,dpt cuti cam sabah..
haha

best2

helena's said...

ahahah rindu katekan rindu,,ko mesti rindu sama si toyol kan??

cj7 said...

dik..aku aku aku tak dapat rasa la dik..
tak cukup dalam la alasan kau tu..
apa kata kau gali lagi
gali dalam2 lubang kau sendiri dik






1-1 hahah

qishie said...

rugi weh ko.

entah2 hari ni abang2 prektikal tu plan nak makan steak pulak.

A a D i I ? said...

ponteng lg?
sabo je la... =)

vidadarisakura said...

eni:
haha!
keliru ni.
haha




intan:
haha
tu la ada makhluk tolong bangun kan.
heee



jaja:
apatah alasan baru?
heee





aki:
betul?
heee



dikan:
yala...
abis tu?
heee





ola:
yeah!
bukak puasa pun ikut tyme sabah.
haha




hel:
aku pun rasa macam tu..




cj:
dem u!
haha






qish:
persetankan!
haha




adii:
erk~
lalalala

F A R Y N said...

ko mmg saje ponteng...ahhahahaa

jumapx said...

hahaha
apa la ko nie...
ingatla skit...
di mana bumi di pijak...he3

Y E R N ain said...

qish, steak apa barang.


org kuat mkn kulit ayam weh.

steak2 mana layan suda