dupdupmyheart

Friday, April 3, 2009

BECINTA BUKAN BEMAKSUD KO KENA JADI HAMBA ABDI.

aku tengo bibir dia pecah.






aku tanya.
dia langsung nda cerita.
aku tahu tu kerja siapa.



dulu lutut
sekarang mulut.





babi punya lelaki.
yang pompuan pun 1.
pasal cinta sanggup kena dera.
aku geram
tapi aku malas maw memaki.
puas suda aku marah dia.
tapi.
sayang konon~




perlu ka aku doa lelaki tu mati kemalangan?
ah!
sumpah aku benci lelaki yang kasi bodoh2 perempuan.
rasa diri tu hebat.
cam sial.

24 comments:

cj7 said...

esok esok tutt plak koyak..yang ado..

Babyjane[The Juliet] said...

kalau syg dia takkan pukul
haishh ape lah perempuan ni
biarkan aje lelaki pkul
ni bru pkul skit
kang mati nak ckp sayang gak ke
haha
:D

a.b geldofg said...

o mgata aku ye

vidadarisakura said...

cj:
haahha

itu aku xtahu..



baby:
tu la pasal.
kawan aku x makan saman.geram jak.




paci:
yang ko terasa pahal?
ko ada pukul gepren2 ko baru2 ni?

a.b geldofg said...

smlm..masa aku nak kiss dia....tkena kepala katil

vidadarisakura said...

paci:
ko rasa lucu?

akizaki said...

yg ni bru serius..

Atan said...

cinta itu buta mata hati.....aku sayang dia, aku milik dia..dia bole buat apa pada aku... kenapa bodo sgt ni..

khaLifah feDi said...

ko blom rase?

qishie said...

pompuan tu bodo..
belum jadi laki lagi dah kena belasah bagai nak rak..

bajet2 kalau dah kawin..
bukan setakat bini,anak2 jadi mangsa.

huh~benci laki panas baran..

kaum muda yakuza said...

sama2 pukul la, bru makin kuat relationship

FiT@Fieda said...

vi..

CINTE!!bley buat kite jd bute la..tak bole berpk scr waras..

jgn kate dat gurl bdow...cuz kite tak rase ape yg dia rase...

aku ramai gak kwn2 yg mcm tu..huhuhu..


balak dia tu kna kerja kan dulu..

ko kan lelaki vi..

blasah ar dia..lelaki tuh yg tak gune...

Tora Aman said...

Jgn kc doa yg buruk2..bagus ko kc doa dia jd baik dulu.. (trip baik) hihihi

eazy said...

mari bersamakan kita doakan =)

tapi kang kawan ko merana plak.
adoy!



lelaki mcm tu tnjuk hebat jew.
yela,prmpuan tak berani balas.


erm..

Jard The Great said...

mn number laki tu.. aku nak bg ceramah membina nih... ish.. ish.. mmg mcm sial.. kesian kawan ko..
kumbang bukan sorang..

Nurul Izza said...

ganas nye.....

campak laut kasi dugong makan.

~d!b@~ said...

eeeeeeee geramnye!!

jom la kite p blasah lelaki xde otak tu..

pukul2 perempuan, ape barang?

huh?

serius ni.. jom!

ciK LyndaWawa igUana said...

btul..
aku benci laki camtu..
sumpah..

helena's said...

kuang aja punye jantan!pukul je vi..

akuxbiadab said...

lu pg hentak mamat tu suda vi...
kalo lu goyang lu ajak gua...
gua on jer bende cmnie...dah lame siak gua tak bunuh orang...sial...

Cik doRINA said...

kalau smpi memukul..bahaya tu ging...

piqah SHJ. said...

sialan itu lelaki.
si pompuan tu, haihhh terajang la balik. lepas tu tgglkan dy.

susahnye kalo syg sgt..

epalgreen said...

kesian dia..
ko kne tlg die la vi..
nanti kne pkl tang lain plk
adoi

LifeSaver said...

eeeiiiii!aku pantg laki mcm tu!!kejam!!!kalo aku, lama dah laki tu mati!