dupdupmyheart

Tuesday, April 7, 2009

AKU TIDAK MENGERTI KENAPA SPA-Q MASIH DALAM INGATAN

KENAPA HARUS KAITKAN NAMA AKU DENGAN WATAK SPA-Q?

"nama apa?eh nama sama dalam cerita spa-q la.."


tindakan refleks dari aku n terus potong soalan mereka:
"hoh????jangan kata kamu tengok spa-q?????"


sangat tidak kool!
dan di situ lah mereka kantoi tengok spa-q.
haha!
bangang.



baru 2 hari aku bersama abg2 teknikal..
aku tidak sangka ramai rupanya PENONTON SPA-Q!

argh!

siap boleh buat port motem weh!
n buat forecast pasal spa-q3
patut ka?


haha!


dan aku kompom2 la aku kasi ketawa berabisan org2 yang menonton spa-q.
dan tiba2 mereka tukar stetment TERtengok spa-q secara tidak sengaja.
sot!
haha


sakit kali telinga durang nda tahan dengar aku ketawa.
ataupun mereka MALU sebab aku menKASIketawakan mereka.
atau mungkin mereka sedar mereka itu LELAKI dan sangat EMO ketika membuat penceritaan semula.
haha

17 comments:

qishie said...

haha

ko konfem ke dorg ni laki?


zzzzzzzzz

pink_butterfly said...

so,cmna la V? adakah abg2 teknikal tsbt tgolong dlm golongan mreka2 yg ensem???

DIK AN said...

Kawin dengan Que Haidar la akak...

Tora Aman said...

Nama watak mana jg yg sama dgn nama ko??Hahaha

arres™ said...

ape nk jd ngn rakyat malaysia skng nie?

Nurul Izza said...

erkkkk....

lelaki pun minat spa-q kah??

huh?!dr mula smpi akhir ku nda tau ape cite nye spa-q itu..

SyrupusSimplex said...

pelakon spa q cantik2..
mekap tebal2..
baju seksi2..
lelaki mesti suka yang cantik,tebal? dan seksi...

nama kamu qistina kah?
lisa?marlia?
atau norell?

epalgreen said...

ermm..
muke u ade iras2 marlia lah..
kata seekor dari mereka..
hahahaha

;p

ciK LyndaWawa igUana said...

ienn minat giler samam fami spa q...

Mieaa said...

hai kak mel.

opss!

Ola said...

hebat2..

sa tepuk tgn ntuk durang2 nih...

ensem kalo tgk spa-q trus cam buduh sa nmpak
=P

a.b geldofg said...

he...he

mr. hafis said...

tak abis-abis spa q.

helena's said...

vi aku pon layan spa Q ok ape..comel je..hahaha

zAhiDah diHaz 17 said...

kau teringat sama si fahmi tu...
lalala....

LifeSaver said...

laki aku pon tgk SPA Q pe...haha

UnaChenta said...

Vi..aku tgk SpaQ bah..

ari tu aku 'kutok' drama ni dlm belog haku..ada org komen aku balik..mula2 benci last2 tertengok siap berperasaan lagi tu!