dupdupmyheart

Wednesday, April 8, 2009

AKU MAHU BREAK!!!

fast~



sekian.

22 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

belikan aku nasik lemak mamak sigek!

Shitsurei shimashita said...

jom :)

zAhiDah diHaz 17 said...

vi, aku mo jugak

~d!b@~ said...

bingung?

hari cuti pon bingung?

haha!

jajazuzu said...

ffuhhh...aku igt ko mahu tuntut big apel tadi

eazy said...

vi.
tosai satu.
kuah lebey.

kin said...

for semester break?
huhu

qishie said...

aku tau ko mau order nasi lemak kulit lebih.

zzzzz

arres™ said...

huhuhuh....
baik lu pgi berak!

khaLifah feDi said...

kueh tiaw satu.eh slh..roti telur..bilh..?

mr. hafis said...

hehehe.

ni yang rasa nak buat kata-kata jahat ni.

Mieaa said...

ptama aku tbaca,
"aku mau berak!!!"

silap daa..

hahaha

epalgreen said...

tapau karipap bah!

fiezabaiduri said...

kalau huruf E dan R bertukar tempat,....

jadilah vida B**AK FAST!

muahahaha...

Ola said...

ooo

igtkan dlm mimpi
=P

LifeSaver said...

bongek tul ko!!

Ibu Pejabat Pekida Malaysia said...

awak memang cantik tapi kenapa ckp yg bukan2 tentang ahli pekida.untuk pengetahuan cik adik cantik,kalau orang cakap dia ahli pekida tapi tiada bukti jangan percaya.saya tak marah awak.mungkin awak tak tahu.terima kasih kerana komen tentang pekida.

Ibu Pejabat Pekida Malaysia said...

cik adik,kalau nak maki ke ,apa ke,jgn main cakap je,pekida tak ajar ahli2nya jadi syaitan.yg bukan ahli la yang selalunya mengaku ahli pekida tapi yang bayar yuran keahlian selalunya tak menonjolkan diri.negara kita ada undang2.tiada kekebalan untuk ahli.

vidadarisakura said...

abang pejabat ni kenapa?
manalah saya tahu budak2 tu ada bayar yuran ka nda..
saya cuma kutuk orang yg berdiri hebat atas nama pekida.
bangga sebab dia pekida
bajet semua orang takut sebab nama pekida.
itu saja.
dan benda yg benar.
bukan buat cerita pun.

vidadarisakura said...

dan saya tidak cantik.
tenkiu.

vidadarisakura said...

kepada abang pejabat yang salah post komen.

baca ni.

berbalik kepada kisah pekida2 ni.
memang aku bengang sebab berapa ramai sang penakut berlindung bawah nama pekida ni yang aku nampak depan mata aku.
minta d takuti tapi aku nda nampak point mereka mahu dicakap n dirasa hebat.
sori lah ahli2 itu.
sudah benda tu yang aku nampak depan mata aku
jadi definisi aku pasal kamu sudah terpesong.
kamu rajin kamu baca entri lama aku.



yang aku tidak paham.
setiap kali minta bantuan mesti berunsurkan:
-gepren kena kacau
-maruah tercabar sebab abang tu jeling semacam
-terlanggar bahu
dan sebagainya yang aku rasa semacam tidak2 patut ni.


ya..memang aku ndapaham.
sebab itu yang aku nampak.
bukan salah aku.
salah ahli yang menampakkan mereka begitu.

..............



pahamkan maksud saya.
tenkiu.

vidadarisakura said...

"ya..memang aku ndapaham.
sebab itu yang aku nampak.
bukan salah aku.
salah ahli yang menampakkan mereka begitu."