dupdupmyheart

Monday, April 13, 2009

AKU LEGA.

tidak guna paksa diri untuk buat sesuatu yang boring dan dikawal oleh orang yg cerewet, saiko dan nampak kesalahan ko jak.

"kenapa u dtg keja?i ingat u nak berhenti"

"napa?u nak berhentikan i?i x kisah if u nak berhenti kan i"


sekarang aku boleh fokus untuk buat benda2 yang aku suka kembali.
memang patut mata kiri aku bergerak 1 ari ni.
aku rasa aku ada sixsen.gila hebat aku!
yeah!


kamu mahu cakap padan muka dengan aku?
aku nda kisah.
sebab kamu bukan tahu cerita betul pun.
sekian.

17 comments:

tqa said...

vi.. apa tjadi?
cita pls...

:)

Ahmad Azrin Aziz said...

marah benar lu.. sabar sabar org sabah.. :)

vidadarisakura said...

tqa:
kejadian.
haha


ahmad:
sabah sabah org sabar.
haha

~d!b@~ said...

iskkk bos cina ka itu?

cessss!!

vidadarisakura said...

diba:
haha

arres™ said...

bos lu basuh berak tak?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

woo..

aura kemarahan kamu~

akizaki said...

igtkan lega bru lpas berak..

Cik doRINA said...

jan ko marah2.. ko kan mau kerja supaya boleh berbekpakes..

ezzati said...

huh..apa citer?kisah benar?

vidadarisakura said...

arres:
lu macam tahu jak.




zara:
ingat mawi jak ada aura?
haha




aki:
lu tahu berak jak.




cikdorina:
iya.
nasib baik keja patyme jak..hee





ezzati:
nantikan di tv3.
hee

DIK AN said...

Jom terajang dia.

vidadarisakura said...

dik an:
akak x suka gadu2.

Mieaa said...

suda berenti?
bagus la..

vidadarisakura said...

miya:
bagus budak ni.

A a D i I ? said...

apsal? ko kena buang keje ke weh?

vidadarisakura said...

aadii:
berenti secara suka sama suka