dupdupmyheart

Sunday, March 8, 2009

TAJUK=MALAM JUMAAT KLIWON.

aku ingin lempang mulut kiah skang ni.
setiap kali tengok cerita hantu memang dia paling galak teriak!
sakit jantung siak!

aku tengok cerita hantu memang teriak pada yang patut.
kiah plak teriak all de time!
bangkai punya rumet!
sudah tahu penakut pahal tengok siak?

aku rasa ni 100 kali aku melatah utk setengah jam pertama.
nasib baik yang sekor lagi pegi deting.
kalau ada memang teriak secara berjemaah siak!



Pra/Sangka:
sumpah korang bukan tekejut pasal hantu kalau tengok dengan kiah.
tapi tekejut dengar suara dia!
nasib baik la aku sayang c kiah ni!

16 comments:

KhaLifah feDi said...
This comment has been removed by the author.
FARIE said...

laen kali blom start cter keliwon tuh, sumbat mulut kiah ngan stokin..
haha!!

ab geldofg said...

igt org jawa je pcaya jumaat klwon...

xfyfax said...

kiah=ta true sbb teriak2
(;

Budak Panjang said...

patut la telinga kau sakit. sekarang aku suda tau! hahaha

~miszirdawaty~ said...

baling cik kiah ngn kasut bila dia teriak~

~d!b@~ said...

hahahahhaha

eh? cukup bagus dia teriak kat citer tu..

kalo akak, saje je akak teriak kat telinga vv :P

uh? berani ke akak?
hhahahahaha *pk jap* heee
rasenye takut kena blasah ngan vv lagi hebat dari takut kat citer tu ngehngehngeh

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

wah daku tengok cket jak citer nie...seram!huuu~~

ryehanah said...

hahaha.
kaen kali hntr dua2 g dating.
lg bgus.
XD

epalgreen said...

vi ko kasi tampar sama kiah
hahaha

;p

cj7 said...

haha.kelmarin aku nmpk cte ni kat 122 tp aku buat2 xnmpk.

qishie said...

aku x biasa tengok cerita2 khurafat ni

vidadarisakura said...

comment deleted:
baik nda payah komen!



farie:
tidak berhasil!
haha



paci:
apa bah kliwon?
kompiush.



fifax:
true siak!
haha



bagus!
haha



mis:
hoh mana boleh!
tyme aku teriak sepanjang masa.
mati la aku kena baling.
haha




diba:
cukup yg amat.
alaaa.ngan kakak mana la aku berani buat gitu.
hee




cikayiehel:
daku mendengar dari bilik jak.
hee




rye:
hehe..aku cuba!
haha




epal:
hahaha!
puas suda!




cj:
memang cerita 122 kemarin la ni.
hee



qish:
ko memang kurafat!
haha

helena's said...

vi ko sayang aku tak??hahaha

A a D i I ? said...

kau sumbat jak mulut dia dgn kain buruk. gerenti dia jerit tak dgr. haha

vidadarisakura said...

hel:
tidak!
haha


adil:
aku sumbat pakai modes!
kaakkaka