dupdupmyheart

Thursday, March 12, 2009

SAYA SAYANG KIAH.

sebab beliau tukang kasi bangun aku tidur setiap pagi.


dan tadi pagi aku sangat terhutang budi kepada beliau.
sebab beliau berjaya kasi bangun aku jam 8 pagi.


itupun nasib baik bopren dia telepon!


n.


aku mati akal!
ah dem!
lambat lagi!


aku tengok jam!
semalam aku kunci 5.30 pagi!
ah sial!

APAHAL HEMPON AKU SILENT!
BODOH!

sia2 hempon aku bertemu LANTAI!!
aku pegi HAMPAS!!


beliau sambung tidur sambil ketawa!
ah babi!sengaja kasi jeles aku!



n.

3 minit cukup pukul 9 aku sampai ofis.

dan dipanggil masuk bilik mrbosensem.

ah!sudah!
aku malas maw cerita.
nanti orang ingat aku menggoda mrbos pulak!
padahal aku terusterang dengan bos yang aku INSOMNIA!



oh!aku semakin beteruterang sekarang ini.
kalau2 dulu2 aku selalu kelentong sambil menipu aka menyelamatkan diri.
tektik itu suda lapuk!
haha

(kalau rajin pegi cek dec-jan-feb punya cerita dalam opis)

TERIMA KASIH KEPADA PENYAKIT INSOMNIA KERANA MENYELAMATKAN SAYA!
YEAH!

DAN TIDAK LUPA KEPADA KIAH!

menurut kiah..kalau bopren beliau menelepon pada pukul 12 tengahari alamat pukul 1 la aku pegi keja.
cis!



Pra/Sangka: sedang aku menulis entry ni.aku baru pasang MP3. ngam2 lagu KALIS RINDU merangkap lagu ujibakat AF.dan aku terlupa setting shuffle. dan kiah berkata..


"vi ko mahu hafal lagu ni ka????jangan kata ko maw masuk AF??"
"bongok aku lupa tukar seting sot!"

18 comments:

qishie said...

haha..

ciss...


curang dengan k**********(ah! berapa bnyk bintang daa~~)

berani ko menggoda cikbos plak!

hahaha

ifahruzzaman said...

kalau aku nk tmpg sayang sama kiah apa akan jadi...?

lalalala

kasi guna loceng sholin la vi...

~d!b@~ said...

kelam-kelibut sungguh :P

vidadarisakura said...

qish:
qish jangan sampai aku kasi keuar entry percintaan ko ngan saruk okeh.




ifah:
jadi hantu!
haha

vidadarisakura said...

diba:
sudika kakak menjadi jam loceng saya?

helena's said...

ahahahaa..gilo la ko ni vi...

Shahrul Azry said...

babi!
buat entri pasal fredi suda! :P

Qaseh.Darwisy said...

Nasib ada KIAH..kasi upload itu muka kiah mau kenal..

tqa said...

haha..
vi.. nda bole jd ni klu gni..
bgus ko tkar keja..
jdi jaga mlm! hahahaha..
itu seja yg ngam taw..

apisz said...

bg no..kang setiap pg aku kejot ko..wakakakkaka

pencintasumandak said...

Sewel.
Sot.
kilik2.
Pengambur.
Insomnia.
trep-cumil.
Putus-wayar.
Ahli-neraka.
Bauk.
Bebeng.
nda-mandi.
Hee..
Lalala
Sekian.

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

babeng ar...heee~~

ifahruzzaman said...

taknak ar...

nanti lagi popular.
rashid sibir amik aku belakon.

wawawaa

ciK LyndaWawa igUana said...

hahahaha

epalgreen said...

ko gilak ka vi..
bosensem tu juak mauk dirembat..
sa mau knl sama kiah bah!
blh buat teman teriak2..

hahaha


;p

vidadarisakura said...

hel:
ko mau jadi gila macam aku?
hee



saruk:
babi bodo ko siak!
haha



qaseh:
oh tidak boleh..
sebab dia sangat cantik..
hee


tqa:
haha!
kalau ada!




apis:
haha..kompom nda dapat bangun!
hee



pencintasumandak:
semua betul!
haha!




cikayiehel:
haha!



ifah:
perasan!
haha



cik lynda:
sila ketawa!
hee

vidadarisakura said...

epal:
kalu ko rajin ko view entry aku dulu2..
sana berabis ku puji bos aku.
haha

LifeSaver said...

kalo masuk AF pon..sure x di undi..undi kuar ada la..