dupdupmyheart

Monday, March 30, 2009

RASA2 KAMU KALAU AKU MAKI AHLI HATI TISU MEREKA SINI BLOG AKU MATI KENA ROGOL KA NDA???

aku tengok follower.




ibu pejabat pekida malaysia.



fuyoh..
ada blog.
takut siak aku.
ertinya aku nda boleh memaki ahli2 mereka lagi la dalam ni?



lalalallaala


baru kemarin aku cakap ahli mereka yang macam sial tu babi lepas dengar cerita seorang ahmoi masa event akustik n puisi tu.
sumpah aku sangat marah bila babi2 macam tu merasa diri hebat sebab bertiketkan nama PEKIDA yang kononnya bantu membantu sesama sendri bila berada dalam keadaan takut dan untuk menunjukkan diri hebat kepada orang ramai.


aku?sekadar bertiketkan CUCU HAJI WONG sahaja.
kamu pergi kota belud.
TANYA LA SEMUA ORANG SIAPA HAJI WONG!!

TANYA!!!

dan kamu bakal terkejut bila tiada satu pun kenal haji wong.

BANGANG KA APA.
kamu ingat datuk aku tu M Daud kilau ataupun MAWI da wol??


lalalala




berbalik kepada kisah pekida2 ni.
memang aku bengang sebab berapa ramai sang penakut berlindung bawah nama pekida ni yang aku nampak depan mata aku.
minta d takuti tapi aku nda nampak point mereka mahu dicakap n dirasa hebat.
sori lah ahli2 itu.
sudah benda tu yang aku nampak depan mata aku
jadi definisi aku pasal kamu sudah terpesong.
kamu rajin kamu baca entri lama aku.



yang aku tidak paham.
setiap kali minta bantuan mesti berunsurkan:
-gepren kena kacau
-maruah tercabar sebab abang tu jeling semacam
-terlanggar bahu
dan sebagainya yang aku rasa semacam tidak2 patut ni.


ya..memang aku ndapaham.
sebab itu yang aku nampak.
bukan salah aku.
salah ahli yang menampakkan mereka begitu.



ntah!
aku pun ndatahu apa tujuan aku up entry ni.
saja2 jak.
hobi.
lalallaala



-------------------------------------------------------------


terima kasih kepada abg pekida yang tidak diketahui namanya kerana menjual kain mahal kepada saya yang berharga rm25 ringgit sahaja.
dan saya teruja sangat2 ketika itu.
kalau di sabah sudah tentu harganya mencecah 100rgt.

"er bang..booth ni sempena apa?"

"pekida.(aku nda ingat dialog beliau...sumtink perasmian ada kaitan ngan pekida la bah)

"aik??pekida ni jual2 baju punya kampeni??bukan yang pukul2 org tu???"

abang tu senyum bangga.


cis!


--------------------------------------------------


masa aku muda remaja dulu.
akibat tepengaruh dengan cerita kongsi gelap cina2.
aku bercita2 mahu menjadi bini ketua kongsi gelap yang hensem.
gila kool!
ada kawan sparing!gadu2 main tembak2 terus.
apa barang main humban piring.


tapi..kalau dengan ahli ITU..
hmm..bepikir 10 kali la aku.
nanti aku begaduh dengan beliau mahu dipanggilnya geng2 dia seluruh malaysia.
abis tu aku??
panggil haji wong sana sabah?
sebab aku bukan ahli sesiapa.
aku ahli cucu haji wong yang teda apa2 jak weh.




lalalalallaa


sekian.

19 comments:

kaum muda yakuza said...

pekida xda maruah, yakuza pun tahu tahu benda simple macam tu..fuck them all

~d!b@~ said...

jom kite p tgk shinjuku incident

hahaha

walaupon akak berhati tisu dan mungkin rase membazir je tgk citer tu (sebab asik tutup mata)

tapi utk seswaikan dgn scene pukul2.. ok jak kan citer tu

lalalalala

eliza said...

pekida tu apa? huhu aku nda tau eh..heehhe

DIK AN said...

Dik An tak tau pekida. Tapi Dik An ada Pak Uda. Pak Uda adik tu garang....setakat akak ni, huh! Dia ajak kawin je...

wahyudimy said...

rasist+sexist=fuckida


Awal ba ko blk mlm tu.baru mo kasi kenal ko sama lelaki ensem.

vidadarisakura said...

kaum muda:
haha!
aku tumpang ketawa jak bos!
hee


diba:
best meh kak?
hee
nanti org usha ar..hee



elida:
pekida itu pek ida.eida di pek.
main pek2 bersama ida..
hee



dik an:
pak uda dik an ensem?
heee



wahyu:
fuh selamat!
selamat rekod aku.
hahahah!
sot ko.
aku saspek ko tinggi2.baju itam..
sebab ada org panggil ko ayu!
kan?!!!



kakakaka

Mieaa said...

"RASA2 KAMU KALAU AKU MAKI AHLI HATI TISU MEREKA SINI BLOG AKU MATI KENA ROGOL KA NDA???"

blog mu mati kena rogol?
subahanallah..

GiGGLinG GaL said...

dik..pekida tu apa? ndataw..
sila jelas kan lebih ditel tentang pekida.. adakah ianya sejenis coklat ferrero roche atau pun gula2 kapas?

jawapan anda perlulah tidak melebihi 10 patah perkataan

la la la la la



sumpah dik..aku ndataw apap tu pekida.. PERSIDA tau la.. Persatuan Siswa Siswi Diploma Akaun... wakakakakakakaka

jinggo said...

sy sokong apa awk tulis.....
banyak jugak yang memang salah guna apa yang ada.....
apa yang mereka tau hanya mereka saja yang betol.......
kononnya merekala yang akan masuk syurga bila mati nanti.....
sebap tidak ada yang salah di antara mereka.......
kalau ahli yang salah pon di bela.....
macam dia tu yang betul.......
sayang sekali d mesia ada kumpulan macam tu tapi di guna untuk jalan yang salah....
bukan aku tak sokong tapi perjuangan yang sepatutnya kita perjuangkan adalah diri kita dan ahli keluarga kita dahulu.....
selepas keluarga kita semua dah ok... semuanya baik....
barula kita boleh memperjuangkan bangsa dan negara....
ini rumah tangga pon tonggang langgang..... ada hati nak amik tahu hal org lain......
anak bini pon tak cukup makan ada hati nak bagi org lain makan...
kawin satu lagi sebap kesian kat pompuan tu.....kononnya la.....
pastu anak bini semua merempat....
perjuanggan diri tu yang penting.....
kalau perjuangan diri tu lengkap dan baik.. insyallah semua sekali baik.....

tapi bukan semua macam tu la....
ada jugak yang aku jumpa bagus....
mereka sendiri malu dengan apa yang belaku dengan generasi sekarang yang hanya mengaku diri mereka PEKIDA tapi tak tau apa erti sebenarnya PEKIDA itu.....

hidup golongan PEKIDA ini pulak memang sederhana.....
hidup mereka terurus dengan baik...
anak isteri mereka semua bahagia dengan kehidupan...
amalan agama mereka terjaga dengan baik.....
bila itu semua lengkap baru la boleh berjuang demi agama, bangsa dan negara.....
percakapan mereka menang sedap di dengar....
tuturkata mereka memang tersusun indah.....

tapi sayang golongan PEKIDA yang jenis ni dah tak banyak yang tinggal berbanding golongan yang memang merosakkan nama sahaja......

a.b geldofg said...

aku pernah sepuk sekor budak pkida tu...terus mnagis

Shahrul Azry said...

lu pernah dengar pengkida x??

itu geng lagi power sampai kene haram dgn fatwa! ;)

epalgreen said...

marilah tgk shinjuku incident..
dush..dush kepala ko vi..
alah..
jangan layan sgtlah benda2 ni..
bek makan kulit ayam bah!
hahaha

;p

eziyvaristinna said...

i hv no koment..hee..
panas ni weh...

tqa said...

uik.. aku nda taw eh pekida..
story vi..

FARIE said...

alahai~ pekida..
name jer hebat..

kaum muda yakuza said...

mmg cun entry ko buat hari ni, ada org pekida kena hukum gantung

vidadarisakura said...

miya:
adik ingin disunat?




gigel:
sila tanya encik gugel kak...heeeee




jnggo:
wah..
sungguh panjang.
haha!
sebenarnya..apa yang aku cuba smpai kan..
aku geram dengan budak2 tembirang yang bangga berdiri sebab atas nama PEKIDA.
sebab diorang pekida diorang hebat.
boleh buat apa jak.
so..

bangga sebab nama?
untuk apa?


tapi ekceli.ni bukan entri serius pun.
haha


aku pun bukan tahu sangat benda2 tu semua.
aku tulis apa yang aku nampak.

penakut yang temberang hebat berlindung atas nama pekida.
untuk apa?

hee
neway tanx.






paci:
ko memang hebat!
hee





saruk:
gila hebat ajaran lu siak!




epal:
haha!
baik cikgu!
heeee




ezi:
haha!
ko mesti pekida.
heee

selagi ko bukan tegolong dgn perangai2 yang ketemberangan sang penakut berlindung dalam nama pekida..
entry tu bukan utk ko.

aku pun bukan tahu betul..
heee





tqa:
tanya sarukbabi tu.
haha




farie:
heee
baik jadi pengkid.
lalala




yakuza:
heee
semua kebetulan weh.
heee

vidadarisakura said...

n kepada HAMID.


ENTRI INI KEPADA AHLI PEKIDA YANG HATI TISU.

KO BUKAN HATI TISU KO RILEK SUDAH!


heee

Anonymous said...

100 % sokong dgn idea neh.. hal kecik pon mau pangey geng macam na berperang.haiah!malu saja owg melayu yang bangga kan pekida tapi bukan berlandaskan niat yang betol. skng nih dah mcm pertubuhan gengster nk bergado je.aku meluat ngn lelaki2 pasan bagus bangga menjadi ahli pekida.cet!!ntah hape2