dupdupmyheart

Thursday, March 19, 2009

PERLU KA AKU INGAT KAN HARI2?

atas sebab berlaku keajaiban dalam dunia yang kesepuluh atau erti kata lain KESLACKAN yang aku terLakukan.
terjadi penurunan berat badan blog aku secara mendadak tanpa mengambik sebarang ubat kurus.


dulu blog aku berat
semua org cakap blog aku berat macam aku.
cis!



sekarang
blog aku menjadi semakin ringan.
dan ringan.
biarpun aku nda juga ringan2.
teda sekor pun cakap aku ringan macam blog.
sengal sekor2!
haha

berat aku masi 65kg weh!
dem!
memang teda arapan la ringan kan.


tapi tahukah kamu kenapa kamu tepaksa menunggu dan bercinta untuk membuka blog aku?
aku berniat suci dan baik weh!
ini nilai2 murni dan pengajaran yang tersirat dalam melayari blog aku.


1. aku mengajar kamu menjadi org2 yg beriman.
SABAR ITU ISTANA IMAN WEH!
nah!free2 dapat istana.


2.USAHA TANGGA KEJAYAAN.
tanpa usaha memang nda la kamu dapat bukak blog aku kan?
berusaha!!(buat macam suara katun2)


3.NIAT MESTI BETUL DAN IHKLAS!!!!
kamu sudah lupa baca niat aku??
niat bai!
niat!
itu penting!
apa2hal baca niat dulu sebelum masuk blog ini!cis!
tanpa niat semua kerja tidak berhasil.tahu?
perlu ka aku ingatkan??

NAH!AMBIK NI!


JANGAN LUPA BACA NIAT MASUK BLOG INI..
"sahaja aku masuk blog vivi untuk menambah kecomelan beliau..amin
"





niat ini sudah dicop sirim ok!
jangan sepa2 maw menidakkan kebenaran!
haha
ingin bukti?
sini
dan
sini

(pakej mengulangkaji entri lama)

sekian.

13 comments:

Ola said...

dasar...

eheheh
pakata ko buat kempen
menaikkan berat blog?

gud idea kan??
hehe

vidadarisakura said...

haha!

buli juga!
hee

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

niat dlm hati..lor..

vidadarisakura said...

kf:
sukahati lor

a ` f i f a h said...

prasan habess kauu vi
;D

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

hari2 aku masuk blog nie mesti baca niat tu..so sekarang aku chomel tak???lalalala~~~

epalgreen said...

sa terlupa mau niat bah!
hahaha
ko kasi taruk besar2 atas header jak lah..
haha

;p

Y E R N ain said...

berat cm sy aftr SPM dlu2.

Budak Panjang said...

macam bakas siak lu! aku baru 67kg!

sahaja aku masuk blog vivi untuk menambahkan kecomelan(kegemokkan) beliau.

amin~

GiGGLinG GaL said...

vv..berat badan kamu sama la ngan ai.. macam tak percaya jak....
ai suda beranak sorang nih..

ini bermakna berat badan ai adalah ditahap normal.. hehehe...

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~sis vivi gemuk ke?

.kite tgk oke jew
.da comel la tu
.wat pe nk kurus3
.kite neh berat 38-39kg lg rse x best
.nk jejak 40 pown payah :(

ciK LyndaWawa igUana said...

sahaja aku masuk blog c vv adalah untuk menambah keglamoran aku...
amin...hehe

LifeSaver said...

x perlu!aku x suka ko ingatkan aku!