dupdupmyheart

Monday, March 30, 2009

PERASAAN AKU SEMACAM DIA.

kalau aku datang lambat.


turun teksi..
pastu lari2 masuk ofis.




alaaa..



macam dian sastrawardoyo dalam ada apa dengan cinta tu.
macam sama weh kami lari.
comel.
sumpah



haha




kesimpulan.
aku datang lambat.
lalalala

13 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wah "sangat" comel sejibik macam dian..


**comel la sangat kan???

lalalala.....

;P

~d!b@~ said...

eh? laa vv ke rupenye? lalalallalaa

ciK LyndaWawa igUana said...

yah..aku pun datang lambat....

Saya Bah!!C Ola!! said...

cist...

kaver...

GiGGLinG GaL said...

v..aku ada nama baru untuk kamu..
vivi sastrawiPOYO...

wakakakakak... kamu ni dik..perasan tak sudah!

Nurul Izza said...

cover comel..???

DIK AN said...

Ku lari ke hutan kemudian teriakku,
lepaskan anjing gonggong biar geget ponggong,
biar mengaduh sampai buduh.

Waaah!!! Mcm Dian Sastera-wak-doyo tak adik?

nia salina said...

dh hari2 org duk doa die comel kan ;)

a.b geldofg said...

mai aku jadi kazewn ko..boleh aku hantar ko hari2 hehehehehe

Q said...

ai..kate xlayan cite cintan cintun..ape kes???

Shahrul Azry said...

lu pernah rasa nak kene penyepak??

epalgreen said...

hahaha
cis.
dian tu tak comel oh..
;p

tqa said...

vi.. knapa la lmbt lg ni..
ko kena tdo awl!
len kali klu ko post2 pagi2 buta..
atau tgh2 mlm...
km nda mo layan entry tu..
boikot nda mo kasi komen..

to all readers:
hahahaha..
cdangan aku bernas kan?
nti ada la bdk yg kena repeat practical ni..