dupdupmyheart

Monday, March 16, 2009

PENAT DAN PENAT! ER..ALASAN AKU MASUK OFIS LAMBAT LAGI ARINI!CIS! LUPA NEKAD!


ari sabtu ari tu..
penat gilak duduk dalam kereta untuk sepanjang jam!
bontot pun jadi flat!
tidak mantap sudah!
argh!
eh?peduli apa aku?
aku bukan si hot..aku kan c comel!
haha


sepanjang aku hidup di tanah orang..ini senarai negeri yang aku pernah jejak!

1. selangor
-sudah aku tinggal shah alam!
haha

2. kuala lumpur
-amat bodoh la kalau KL sentral bukan kuala lumpur kan?

3. Negeri 9.
-LCCT sama KLIA d seremban kan?
seremban tu negeri 9 kan?
so kira sampai la N9 sudah!
haha
PEMBETULAN!!!!HAHA!BANGKAI BETUL!!!
PERGI JOHOR LALU NEGERI 9..JADI KIRA SETEL MACAM MELAKA LA!!
HAHA!!!!!
aih!
fail aku tempat2 lokasi ni...
kak farah!!!ko sengaja mempermainkan daku!
cis!!!


4. Johor
- sebab aku join membantu mangsa banjir.
gila baik aku?haha! asimen weh! hee


5. Melaka.
-er..pegi johor lalu melaka kan?
kira setel la tu...biarpun teda pijak tanah melaka.
haha!


6. Pahang
er...genting hailan di pahang kan??
ka?
ntah.
lalallala


7. Perak.
baru jak kemarin2 tengok kawin c syafa!
hee


dibawah senarai negeri yg aku belum jejak dan lalu.hee
1.penang
2.kelantan
3.terengganu
4.kedah
5.perlis

ada sesepa berminat mengajak aku cuti2 malaseia?
sila antar proposal segera!
haha.


oh ya!
ni sempena kepemergian kami menziarahi majlis kawin PUAN SYAFA merangkap LIFESAVER.
gila rajin kan aku p tengok org kawin.
sudah aku dijanjikan webcam pada malam pertama!
ternyata aku ditipu hidup2!cis!!!
n
ni festyme aku p tengok kawin kawan sendiri.
n
sametime.
kawan2 aku di sabah sekarang ni pun ada yang kawin.
tapi sayang.
sekali lagi aku muka aku tidak terpampang dalam album sejarah perkawhwinan mereka.
sungguh kejam.
kawin tanpa aku.
cis!

tengok jak la gambar apa yg ada.
peserta:
aku,kak diba syafa n masri

er...gambar tidak semantap yg diharapkan.
tula sampai ada tepotong2 kepala.
haha!
sori ging!

n

yang ni berpoya2 dibukit merah.
gilak?datang sana 4-5 jam tapi terus balik?
no way man..
hee



sekian terima kasih.


er...ada muka macam erra fazira????
haha!
sepa tah cakap aku macam erra.cilakak betul!
perasan ai seketika.

lallala


SYAFA!!!MANA WEBCAM????!
CIS!!!


-kak diba...kami berkelakuan baik kan sepanjang perjalanan?haha!
-oi kazen!aku ripot ni sama mama ko olo2 kazen ko yang comel ini!haha

33 comments:

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

emm x ajak pon !!!

psst: mao cuti2 malaysia ea..bln 6 nie boleh..

[ajak2 cucuk aje]

fafarafa said...

oit...klia & lcct kat sepang laaa. sejak bila pindah seremban??? sengal aa ko. wahahhahahahhahahah

Ola said...

haha..
maka pok makan jak d knduri kawin..
tu la rajin yg amat
kan3??

mrblind said...

jom datang terengganu..gua ajak-ajak ayam je ni..hahaha

butterflytwinlove said...

xleh kira da gi n9 coz lcct n klia bukan kat seremban..kalo jawab pekse kena potong markah..hehe

vidadarisakura said...

kf:
ajak ko bikin apa?
haha!


fara:
cis!!!
sudah di perbetulkan!
hahaha
mana lah aku tahu kak!
haha



ola:
ko memang tau niat pok aku kan?
haha!



mrblind:
er bapak...
nanti ai masuk meminang anak bapak memang kena pegi terengganu kan?
haha!

vidadarisakura said...

butterfly:
dulu2 kan...
teacher aku selalu suruh buat correction kalau salah..


jadi aku suda buat correction la..
jadi kira full mark la!
haha!

helena's said...

ko tak ajak pong aku pg life saver kawen.,ampes!pastu ko sibuk lak nak webcam dier malam petama..lagi hampes,,hahaha

Dato Paduka Masri said...
This comment has been removed by the author.
xfyfax said...

aku tak g sabah lagi wehh
sila angkut!
;D

vidadarisakura said...

helena:
aku takut makanan nda cukup utk ko!
haha!


indon:
haha!
bukan!
memang gambar kena ambik macam tu!
kakakaka



fifax:
berat badan ko campur berat badan aku=agak2 lepas ka flite?
haha

Dato Paduka Masri said...
This comment has been removed by the author.
Dato Paduka Masri said...

sengaja kan ko.... siap.. ko banyak hutang... tambah lagi hutang ko sebab pamerkan wajah baru aku...

ok....

ok....

tunggu ko a....

i.am.belle said...

patut kamu dihantar ke madagascar. sgt sengal ;p

vidadarisakura said...

indon:
imej baru tapi macam do**????


haha!



belle:
mahu!!!
ko orang pertama aku bawa belle!
haha

Dato Paduka Masri said...

cancel program bulan depan.....!!!!!

addyaholix said...

yang aku belum jejak cuma sabah dan sarawak baa!

vidadarisakura said...

indon:
program apa???

yes2!!
sukur alhamdulila!
haha



addy:
nanti kalau aku suda kaya aku bawa suma budak blogger p sabah!


haha!

♥CACA♥ said...

kawan dah kahwen vii ble lagi?

GiGGLinG GaL said...

lcct n klia kat seremban? kamu ni vv..merosakkan kenegerianku sajak... adooii..dik.. itew di daerah sepang la.. adoooiiiii..sila hafal peta la..

bukan kamu rupa si RUBISA AF7 tu ka?? sila ulang tayang rupa kamu sama rupa RUBISA.. bikin satu entri..
la la la..
klu tidak..akan ku buat entri iteww... post foto kamu sama rubisa..
kantoi..vv masuk AF7!

eziyvaristinna said...

lcct ngan klia tu kat sepang, sepang tu kat selangor..aiyakk...
hee..

ciK LyndaWawa igUana said...

ko sdh pegi swak?
hohoho...

Shahrul Azry said...

vi pegi ngan fredi sudah!
bulan 6 ni! :P
hahaahahhaahah

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

bikin roti tirai lah..emm......

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

bhahaha erra fazira lah sgt2.............

kN said...

kamu belum pnah sampai ke penang?rugi satu nikmat dunia tahu?

haha!!

pink_butterfly said...

V!

gambar tlampau kecik la...

lobang idung nda nmpak, mana puas ati!


upload la gambar sebesar alam sket!

vidadarisakura said...

caca:
hoh?
jauh2 simpang malaikat 44.


haha



gigel:
hish!
manada sama!
nda maw!
huhu!





ezi:
haha!
mana aku tahu!
kakakaka





lynda:
sarawak pun belum...
hee




saruk:
perlu aku maki ko secara telus dan tulus?





kf:
apah roti tirai?
lalala
erra?aku?
yeah!
haha





Kn:
yeah!!!
aku mesti sampai sana!
aku kejar char koey teow!
hehe

tapi ndatahu la bila.
haha




pink:
sila klik de gambar utk tumbesaran membesar.
hee

~d!b@~ said...

kesian dak vv kena kondem..

saba la eyhh.. dorang xngerti..
dorang kena naik 1 keta baru tau betapa dasatnye geografi vv ~lalalalalalala

haha!
eh, *baik* sgt.. kalo akak de anak yg sebaya ngan vv mmg akak xkan terhagak2 utk tidak mengambil vv sbg menantu erk? ayat apakah? heeee

neway, nice trip!
bila maw pg makan durian? heh?
bisin2 jak!

epalgreen said...

sa mauk ke sabah naik belon..
ko kasi siap tambang aa
haha
nk ikutttt..

LifeSaver said...

wei!apa gmbr aku kecik..gmbr cun tu!!!

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

nak tengok gamba lagi....

kaum muda said...

sarawak udah ka?