dupdupmyheart

Wednesday, March 11, 2009

MULAI SAAT HARI ISNIN TADI SAYA BEJANJI UNTUK BERKELAKUAN BAIK KETIKA PRAKTIKAL.

untuk menaiktarafkan rekod peribadi yang buruk semasa prektikal ini.
mulai saat tadi saya berjanji akan berkelakuan baik.
janji!

misi 1: datang awal
pencapaian: datang lambat sebab teksi datang lambat!!dem!!
bukti: tiada.

MRbos cuti.nasib baik!yeah!!


misi 3: menjadi sopan dan ayu.
pencapaian: iya.sangat sopan ketika bergambar.
bukti.




misi 3: tidak berinternet dan berblogging ketika bekerja.
pencapaian: saya berjaya melakukannya..sebab aku tidak bawa brodband sama letop pegi opis!!
cis!!!
bukti: tiada entry utk sepanjang siang hari.



misi 4: diam dan berkelakuan baik.
pencapaian: iya.saya diam dan berkelakuan baik.
bukti:





PENCAPAIAN KESELURUHAN:
masi dalam percubaan-pemantauan-dan pelaksanaan tanpa penipuan..


sekian.


soalan: RAMALAN HARI INI HARI SELASA UNTUK MISI TERSEBUT???
jawapan: kurang pasti.tengok jam berapa suda??




Pra/Sangka: sila jangan keliru penggunaan SAYA-AKU.
saya ketika ayat skima.
aku ketika normal dan kembali kebentuk asal!
haha!

32 comments:

besi said...

vi..semoga berjaya... apasal dlm lift cam control je
ada org tengok ke? heheheh

cj7 said...

diam tandanya setuju atau tidur?

PJ selamba said...

haha
baik la sgt!

~miszirdawaty~ said...

muka ayu kO menjadi...

apisz said...

muka ganaz tapi nak ayu..takleh blah...wooooo....

besi, dlm lift, dia control sbb nak bergambar...

muahahhahhha...

ape2 pon, aku harap ko berubah menjadi perempuan melayu terakhir..lalalalala

(^_^)

one love said...

baguihnya ha! hahahahaa

qishie said...

huhu.

susah doh aku nak caya.

apisz said...

senget, bangun ar..keje...kate mo berubah!

ifahruzzaman said...

kahkahkah.....

sopan pe la kaki dangdut ni....

xfyfax said...

slmt menjadi MULIA
tp, aku ta caya dgn ko vi
;D

Dato Paduka Masri said...

ah... teda2.... suma failed...

ciK LyndaWawa igUana said...

kelakuan kita sama sahaja..huhu

helena's said...

hahaha poyo la ko vi..hahha ayat tu tak bleh blah..

~d!b@~ said...

perghhhh gud luck gud luck utk niat+usaha murni tuh! haha :P

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

selamat jadi sopan.heeee~~

GiGGLinG GaL said...

vv:
bukan ka di ym kamu kelihatan online.. sepa itu? kelibat hantu keliwon kah??

macam berjaya saja... la la la la la

BudAk hijAu said...

ko mmg setanlah!!hahahhaha..

mrblind said...

diam gua setuju..berkelakuan baik, macam haram lu..tido masa ofis..

pink_butterfly said...

rmbut baru ka V?

o-y-e-t-t said...

mmmmmm....

jajazuzu said...

sopan la sgt tu vi. sopan seminit je kan?

Jard The Great said...

perghhhhh... mmg leh ikut la ko nyer cara... hehehe...

konfem pass!

StingRay said...

bab berlakon memang cemerlang.... hahaha

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.huhu sis~
.gud2 entry
.ade gmbr sbg bukti tu x tahan :P

DIK AN said...

Macam gampang.

ryehanah said...

haah.
ptut la mcm plek.
entri kamoo smkn bkurangn.
hehehe

apisz said...

dah agak, ko takleh berubah.....

Ola said...

mmg ko diam owh kan..smpai ttidur..
kagum ni..huhu

sol said...

lawa gila gmba dlm lif :D

Mieaa said...

diam kunun.
padahal tidur.

vidadarisakura said...

besi:
haha!
control taik..
belakun bah!
heee


cj:
tidur..
hee



pj:
amat baik!
haha



misz:
aish!
nda best la...hee



apis:
hoh harapan di tolak!
haha



onelop:
bagus!amat!
haha




qish:
nak sepak?
haha



apis:
heee




ifah:
yeah!
idup dangdut untuk ifah!
haha!




fifax:
aku memang anak mulia weh!
hee




dato:
ah! ko!




lynda:
hehe!
yeah!





helena:
haha!
jeles ko memang!
heee





diba:
lalalaa!
heee




cik ayie:
tanxie..hee





gigel:
heeeeeeeee




yanhijau:
yeah!
heee




mrblind:
er..bapak nampak meh?
heee





pink:
heee
ya!





oyett:
sudika dikaw menjadi abang ipar daku?
haha!




jaja:
saat kali..hee





jard:
sila ikut!
heee






stingray:
yeah!
amat!
heee






intan:
bukit mesti kuat weh!
heee





dik an:
jangan cakap gampang la gampang!
heee





rye:
hee..
kan?
u alert jg..
hee





apis:
agak2 ar...






ola:
sila kagum!
haha!





sol:
ek?
heeeeeeee





mia:
lallalalala

LifeSaver said...

aku conpirm ko x jadi baik!