dupdupmyheart

Monday, March 23, 2009

MARILAH KITA SALING INGAT MENGINGATI APA ITU MUNAFIK..AKU NI BODOH TIDAK TAHU ERTI MUNAFIK.TAPI AKU TIDAK TUNJUK PANDAI DAN AKU TAHU BAGI SALAM...

rujukan

sebelum itu..
kepada sesiapa yang berniat baik ingin mengingatkan aku dengan pekara2 yang baik.
tenkiu.

TETAPI!
AKU MAHU KAMU INGAT..
eh!!!kejap2!!

rasanya aku tidak perlu ingat kan kawan2 aku..ataupun org yang sudah memang lama baca apa yang aku tulis dalam blog ni..dan boleh terima kesewelan campur kesengalan aku..

TETAPI
KEPADA YANG BARU MASUK DALAM BLOG INI..
TERUTAMA ORANG YANG BERAKAL TINGGI..BERAKHLAK MULIA..BAKAL AHLI2 SYURGA..ORANG2 BAIK..HATI TISU..LEMAH HATI..LEMAH JANTUNG..SKIMA DAN YANG SEKUTU DENGANNYA..

SILA BAGI SALAM DAN JANGAN SUKA MENYAMPUK TIDAK TENTU PASAL!!!
KALAU SUDAH DASAR HEBAT..PERLU KA AKU JUGA INGAT MENGINGAT KAN KAU 2 PEKARA DIATAS??

HEY!!JANGAN JADI MANJA BODOH!USAHA!!!SILA BERUSAHA BELAJAR DUA PEKARA DIATAS!!

paling simple dan senang.
ko baca sini.




jadi..
perlu kah aku bagi salam??
rasanya sekarang ini tidak payah.
sebab aku mahu memaki sekarang ni.
mana elok memulakan makian campur kata2 kesat dengan memberi salam.
nanti bukan sekadar ingat mengingati yang datang memberi komen.
segala datuk moyang nya pula datang sini berkampung bagi komen.


hey..si babi jahanam yang suka ingat mengingati antara satu sama lain ataupun dengan lebih hina al loji taik babi al hanjing atau lebih dikenali dengan SIFAT2 PENYIBUK CAMPUR PENYAMPUK (alaaa...rilek la anon pengingat..ko kan ahli syurga..babi pun ahli syurga..) aku?aku masuk mana itu urusan aku dengan Allah swt...alaa..jangan la menyibukk..ahli syurga mana boleh menyibuk..nanti kurang la pahala.. sia2 ko termasuk neraka gara2 menyibuk..haha


aku mahu ingatkan ko..

"masuk kandang kambing mengembek
masuk kandang harimau mengaum
masuk blog aku menyomel campur menyengal"


ANON PENGINGAT.
BUKAN SEMUA ORANG SKIMA MACAM KO!
PAHAM??
DAN TOLONG JANGAN BACA ENTRY YANG AKU SUDA POST SEBELUM NI DENGAN NADA SERIUS!!!
AKU TEDA MASA MAW MENYERIUS DI BLOG.PAHAM??


ada paham???
setiap org tidak skima macam kau kalau begurau..
orang yang aku cakap aku munafik tu ko kenal ka??
suka hati aku la aku mahu cakap munafik ka trafik ka babik ka..
tidak perlu ingat kan aku apa itu munafik..


orang yang aku maki tu pun kawan aku.
itu suda cara aku dengan beliau begurau.
ko kecoh sambil menyibuk lalu menyampuk apahal??
budak tu pun rilek jak..rilek jak dia maki aku..
aku tidak terasa campur marah sebab dia kawan.
(sarul..tolong jangan rasa teharu aku mengaku kita kawan..haha)
bukan ORANG LUAR YANG TIDAK DIKENALI MERANGKAP PENYIBUK..

paham????


sila pahamkan..



sila ambil nota:

INI BUKAN BLOG UNTUK ORANG2 SERIUS!!


ya aku sentap.

KAMU MAHU TAHU KENAPA AKU SENTAP???

SEBAB AKU BENCI SAMA ORANG YANG TUNJUK PANDAI CAMPUR TUNJUK ALIM CAMPUR TUNJUK HEBAT CAMPUR TAHU SEMUA CAMPUR PERASAN BAKAL AHLI SYURGA!!

ya aku sedar aku tidak alim.
tapi sekurang2 nya aku tidak berperangai seperti yang dinyatakan.
sekian.



-si comel yang berperangai buruk-

tenkiu sama dora n masri sebab tolong kaver aku.



SEKALI LAGI.
JANGAN PANDANG RENDAH SAMA CUCU HAJI WONG!

keluarga aku potong kepala.
tahu?


kepala paip.


lalallaa

41 comments:

i.am.belle said...

wooohohohoho sentap oh! takut aku baca lahling oiii.

arrr babi mana tu yg sondol blog kamu?

lalala....

vidadarisakura said...

ntah babi penakut guna anon.

orang begurau dengan kawan..dia pula serius..
siap cakap aku yg munafik.
sial betul

komen d entry:
"PERLUKAH BERSIFAT MUNAFIK SEBEGINI?"

Tora Aman said...

haha anytime bah vivisakura..agaga bah mana amplang?

This is Mine said...

sabar vv...

org yang mcm tue mmg ntah pape~

dh la guna anon~

*penakut ke ape??

cet!!

persetankan je dia tue vv...

vidadarisakura said...

tora:
ngok!
abis suda!
ko tu lambat betul..
haha!
nanti aku minta kirim sama kak eliza..hee



farah:
hoh..
buang masa aku jak amw layan tu orang..
tapi aku maw buat ni entry sebab aku maw orang jangan sentap masuk blog aku.
haha

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

jom mkn mcd ..ko byr sendiri ea..aku tgk jak..!!!

*aku ske num kopi aje

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.adehh mule2 seyes je en3 ni
.tang kpale paip tuuuu hancusss
.hahah cant stop laughing
.sabar sis :)

Ola said...

assalamualaikum..
ekekekek

atuk...sepa ka gerangan org itu??meh kita bom org itu
apa kata??

**saya bukan pggl datuk saya***

Budak Panjang said...

weh setan, mana kau ilang? mati suda?

wahyudimy said...

Hahaha..macam ini pun ada..haih ..sabar jak la montok,eh nama mu montok ba kan..nda pa kubur masing2..


"As long as your feet didnt step on my face,you ve got my respect to do whatever u want"-itu pesan nenekku.

vidadarisakura said...

kf:
ko maw aku seru si anon pengingat tu masuk blog ko?


lalala



intan:
haha!
hidup mana boleh serius weh!
haha




ola:
atuukai..
kalu sa kenal..
sekrang o sa p bom!
haha




budak:
aku jatuh miskin kredit siak balas msg kamu.
babi fak invi!haha!
on ym siak!
aku mati bersama durian 2 arini.
kakakakaa

vidadarisakura said...

wahyu:
sot ko.
haha!
montok itu seksi.
aku comel jak!
hahaha


datuk aku cakap..
jogo bana betis ea..amun terua mo ku..
lemiang ko boi tepakin ku..

haha!

ko paham?
kakakaka

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

cam hareemmmmm itu anon..shit!
go go vi!yeaaa~~

wahyudimy said...

Aku rasa yg jadi anon tu bukan siapa2,tapi orang yg pernah singgah blog ni jugak..lalala


Jangan sampai aku cakap bugis.

addyaholix said...

kamu garang lah vida. takot aku haha. mau relax suda baa haha =)

epalgreen said...

vi..
sa seram da ni..
ko sentap habis aa..
sile menyomel dlm kiraan tiga..
hehehe

;p

addyaholix said...

aku pernah terima yang lebih dahsyat. tak percaya cuba tanya wahyudimy. pada aku anon cuma manusia yang takut dengan diri sendiri. baling batu sorok tangan, kau faham maksud aku?

vidadarisakura said...

cikayiehel:
yeah!
tengah masuk lorong touch n go la ni!
hahaha!




wahyu:
haha!
matila ging aku langsung nda paham cakap bugis.
tapi ramai bah tukang trenslet..
heee



addy:
haha!
garang tapi comel...boleh?
jan risau..lelaki BERUBAN aku sangat cool..
eh salah!
lelaki URBAN!
haha!



epal:
rilek bah aku ni.
haha!
buang masa aku jak sentap lama2!
heee




addy:
haha!
aku tahu tu..
teda urusan aku mahu melayan orang2 macam tu.
buang masa..
heee

wahyudimy said...

Ya ya..si addy kena lagi teruk hari tu..(sambil mengangguk)

Buzz,any hot babes..asl plz?
Ni tempat chatting ba kan.haha

zuhairy hashim said...

rupanya ko seorang plumber ;)
potong paip.

vidadarisakura said...

wahyu:
sori..no hot babes here..
haha!

hotdog ada..mahu?
kakaka



zuhairy:
bukan..
sebenarnya...
dregon bol ada 7 bijik semuanya!
heee

Mieaa said...

uiii rilek bahh.

dtg sini. aku ada 4 tiket wayang free.
hahaha.

qishie said...

hoh..

weh..relax suda.

biasa la tu.
ada orang nak tunjuk baik..sentuh bab2 agama..

tah anon tu sapa..
lepastu nak emo2 cam babi.

ko ignore suda weh.


plus:saruk mmg cam haram.

kEy said...

0ho yEah...semakin hangat~

PJ selamba said...

wah...
marah betul v
sabar...
nanti dah tak chumel
hehe

one love said...

hehehe! imagine vivi dengan muka comel menjadi marah! hehhee

pink_butterfly said...

biar la org tu V...

dia culture shock tu bru tjmpa blog kau... hahaha,ksiann~


dia kan bdk2 alim ulama, mana paham cara bgurau comel2 mcm dlm blog kau ni...


ekekkeke...

FiT said...

vi muke merah marah

lex ar vi...

p/s; sorry menyibok tetibe

mr. hafis said...

kui3. cakap kat dia.

get a life, get a life.

:)

Y E R N ain said...

gila emo.
lek ko sambel. nnt cpt tua.

vidadarisakura said...

miya:
tiket kapal terbang free ada?
hee




qish:
ai memang rilek weh.
haha!



key:
hangat2 taik ayam.hee




pj:
haha!
aku belum marah yg betul2 weh.
hee





onelove:
macam incredible hulk kak.
sexy.haha!




pink:
ya2!
hanya org2 comel jak paham gurauan org2 comel.
haha!





fit:
aku rilek la ni..hee
weh pehal blog ko nda dapat buka?
cemana aku mahu meronda?
heee




mr. hafis:
ko tolong cakap weh.
haha





yern:
apa barang emo?

~d!b@~ said...

huhu~

serammmmm

tok wan akak potong kelapa lalalalala

eh? potong kelapa? belah kot? ek?

ntah! abaikan heeee :P

eliza said...

klu vi cucu haji wong..
ni aku cicit kee abdullah..
dia x knal lg moyang aku tuh...pengutip cukai tanah..hehehe

sapa lemah hati lemah jantung..klu masuk sini bulih cepat kiok ooo..kesian alhamdullillah

heee

Shahrul Azry said...

mengapa aku wajib komen??
mengapa??

Vida Blogger: aku masuk2 korang dah antar msg hati tisu
Vida Blogger: hahahaha
Vida Blogger: weh
Vida Blogger: ko wajib komen entry aku yg
Vida Blogger: ke 3
Vida Blogger: apa tah tajuk
Shahrul Azri: apsal plak siak??
Vida Blogger: lupa
Vida Blogger: haha
Vida Blogger: tu punca ko tuh
Vida Blogger: haha
Vida Blogger: alaaaa
Vida Blogger: jap
Vida Blogger:
http://vidadarisakura.blogspot.com/2009/03/marilah-kita-saling-ingat-mengingati.html
Vida Blogger: itu ko wajib komen siak
Vida Blogger: haha

FiT said...

hahah..
aku bru jerk buka for everyone..
dlu aku block cuz..mulut sialan yg mnjdkan blog aku sbgi bukti gaduh..
bodoh org tuh!!!!

FARIE said...

SEBAB AKU BENCI SAMA ORANG YANG TUNJUK PANDAI CAMPUR TUNJUK ALIM CAMPUR TUNJUK HEBAT CAMPUR TAHU SEMUA CAMPUR PERASAN BAKAL AHLI SYURGA!!

aku suka ayt neh..
mmg ramai yg bzbody skrg neh walaupun aku x pnh kna kt blog neh lg, tp laman aku yg laen aku dh kna..
nk nasihat owg, tp dia sndri x sdar diri..
btul x?

p/s: ko btul2 hangen neh..

a.b geldofg said...

aku tringat bila ko marah aku..ko tumbuk kt belakang aku.....nasib baik tumbukan manja

kaum muda said...

akak hot, aku support ko

eziyvaristinna said...

ko mmg siyes la..p bab pale paip tu mmg x bleh blah..haha..

-==QuEeN oF hEaRt==- said...

sokong sama v!!

;))

bunuh aja itu anon..

sy pon pnh kne gak..

LifeSaver said...

apa ko tulis ni..nda paham!