dupdupmyheart

Tuesday, March 31, 2009

MARI..BIAR AKU BISIK DI TELINGA KO.

paham ka telinga??

letak telinga d depan screen kamu..
macam aku mahu bisik???

lalalala

25 comments:

eazy said...

tak paham

eazy said...

tak paham

jumapx said...

ko mau bisik apa nie..ndak aku fhm...hu3

kaum muda yakuza said...

belum paham

vidadarisakura said...

eazy-jumapx-yakuza:

haha!
sot.

kamu layan jugak gilak aku.


haha!

Mieaa said...

hidung ko ndamau?

En. PeRD said...

ape ko emrepek ni..
hahahaa :))

handhalah ibnu kamil said...

sudah aku letak telingaku.

sandi bah ko ni.

vidadarisakura said...

miya:
gilak hebat hidung ko pandai mendengar!
haha




perd:
aku emrepek apa ni perd?


haha



handalah:
nah!
ko lagi sandi!
haha

eni_melur said...

pakai jenama whisper kah???
tomey2...

zAhiDah diHaz 17 said...

bah v, kamu mau bisk apa? aku tunggu ni...


layan jak bah kau yang sot ini

vidadarisakura said...

eni:
haha!
telinga aku abis period suda.
haha



zahida:
dengar???


heee

Saya Bah!!C Ola!! said...

bah..
apa d ko mau bisik??

xD

zeela lalala said...

ko nak bisik ape v? aku dh lekat tinge kat skrin ni. hah..bisik lah kalau berani. hihi.

Dato Paduka Masri said...

berbisik???


bawa org mengumpat la ni....

atau....


ko mo jual rokok...

takut kena tangkap ni...


hahahahahahahahahahaha

khaLifah feDi said...

aq dgr lagu sayang kinabalu aje nie..

ko bisik ape woi..!! ckp kuat sikit..


*emm bdk nie sot ker?

FiT@Fieda said...

palui ini budak..

huhuhu...lawak sgt lah...

a.b geldofg said...

aku dgr prasaan hati ko ;)

nia salina said...

ah penyokong tomok jugak upernya..luckily u comey so i trima..hahaha

handhalah ibnu kamil said...

sandi tu apa?

akuxbiadab said...

ko kemak ar vi...huh

jajazuzu said...

jgn kata telinga. satu muka aku dh letak dekat skrin ni vi.

cepat bisik!

weh..ko nak aku blnja big apel? hhoohoh...tgu aku blajar buat donut dulu sama mak aku. nnti aku pos pegi PAS 2 taperwer, mahu?

LotsOfLove-Pearls said...

tak dengar pown..
huhu..

dekat lagi ka?
pun xdengar jugak.

apa?
nda dengar bah..

huhu..

**banyaknya entry saya tertinggal..
sy baca jak.
ni comment yg teratas jak..
huhu..

spa Q sua habes..
hehe..

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

tak dengar pape pun wehhhh

tasikmerah said...

ni yg aku rasa nk tarik telinga nih.....!


.