dupdupmyheart

Thursday, March 5, 2009

MARI MAIN RAMAS2!

ramas sini

sama sini


kalau nda dapat ramas sini

dan juga sini.




KO INGAT INI TETEK MAHU DIRAMAS2??

haha!!


penyimpul:
ni semua gara2 cerita kiah!
haish..aku baru jak tamat pengajian berkelakuan baik.
suda dihidang cerita x senonoh~
cis!

misi: berkawan dengan abg cctv.aku pun mahu tengok bah aksi beliau!
kakaakaka!

rosak pikiran begini!
sabul bana!~



lalalllalaa

17 comments:

KhaLifah feDi said...
This comment has been removed by the author.
♥ Cik AyieHeL ♥ said...

ciss!tipuuu...xpat ramas pun.haha~~

helena's said...

adoi ko ni..baru nak ramas..ahaha

xfyfax said...

lucah habess
porno
(;

Luth Textile said...

aku tak dapat baca pon.. apa cerita neh?

nak gak ramasss...
waa..

besi said...

tak paham la...vi apa citer?

KhairiL's said...

sah....
ko semakon x btul
semenjak pulang dr sabah ni

vidadarisakura said...

KEPADA SEMUA DI ATAS:

astaga..
memang teda apapa pun!
kakakkakaa!


aku saja jak bagi kena kamu!
haha!
dasar peramas!
kakakakakaka

F A R Y N said...

kau berangan nak jadi hantu tetek yer?

KARKADEWA said...

ah!
mende ape yg nak diramas ni?
rimas!
hehe...

i.am.belle said...

HAHAHAHAHA... giler la weiiih

jajazuzu said...

cis! vi, kalo aku jumpa ko tgh² shalam nnti, aku langgar boleh?

GiGGLinG GaL said...

yayyy.. mereng suda..
mungkin ini akibat dari terlalu banyak mencium taik si toyol... heheheh

tqa said...

adoi v...
something wrong somewhere nih..
haha

epalgreen said...

v si hantu tetek
kahkahkah

;p

ichigo said...

penah kena ramas masa jalan2 kat surabya.. igt breast ku free kah?

pink_butterfly said...

adeii V..

plajaran apa lg ni?


biru otakku yg suci ni oleh kau..