dupdupmyheart

Saturday, March 14, 2009

KEPADA LIFE SAVER YANG SEDANG BERHONEYMOON...MANAKAH JANJI DIKAW INGIN BERWEBCAM DENGAN DAKU DI TENGAH MALAM??CIS!!!!


haha!
alasan period sangat tidak diterima!
hehehe
kedekut siak..
orang mahu belajar secara live.
haha!


kamu masi ingat kawan kita si life saver?
alaaa anak mami tu.
haha!
beliau bekerja dn teda intenet setakat ini untuk makluman.
hee


ari tu tyme aku balik dari sabah
direct pergi putrajaya bersama MR kazen.
cik life saver...ops!
puan life saver suda berjanji dengan mr kazen tuk penyampaian kad jemputan kawin beliau.

yang very de funny.
puan life langsung nda tahu yang aku follow mr kazen p ambik kad kawin.
tyme jumpa tu.
macam biasa aku buat2 nda kenal.
aku tutup mulut weh
tahan ketawa.
tapi paling aku nda tahan dia cakap sma mr kazen..
tolong bagi vida sekali ek
n
aku salam beliau.
"hai..saya vivi"
(kejadian yang sama berlaku kepada kak nurul aka ONELOVE d maskara ari tu..haha!)


haha!
gila macam beruk beliau dan aku main lompat2 depan eskelator alamanda!
haha

TENGOK2!!BETAPA HEPINYA BELIAU BERJUMPA DAKU SECARA LIVE!
haha!


ini kad jemputan beliau.
besok adalah hari kejadian.
jom pegi PERAK weh!
heee



nasib baik kak diba free esok..
kalau x kompom aku merajuk sama beliau.
sudahlah aritu projek anak yatim beliau nda ikut.
hilang sumber merangkap punca-aku-sampai-tempat-kejadian..
hahaha!

dan ini taim lepak dalam putrajaya.
ok!bukan agnes!bukan nabila!tapi..
LIYANA JASMAY!
hahahaha!
sumpah ada org keluar metro esok hari sebab mati tekejut dengar pengakuan aku!
kakaakakkaa


bah...
pegi perak 5 jam...
aku perlu nekad tidur dan bangun awal!
hee
tapi..aku belum cuci baju kurung aku!
hahaha
jap lagi aku cuci!
yeah!


lastminit kan aku.
kalau bukan lasminit bukan aku!
hahaha!

NEWAY!
SELAMAT PENGANTIN BARU x baru sangat BUAT puan LIFE SAVER AKA SYAFA!!
perjanjian webcam jangan lupa ar!
heeee

12 comments:

qishie said...

haha..

aku rasa ko lagi hampir serupa dengan abu bakar ella weh~~

hahaha

Shahrul Azry said...

dasar babi!
wat pengakuan babi!

kEy said...

huhu~ g perak! mau ik0t~

~d!b@~ said...

hurmmm

bape miskol dapat pada hari kejadian?

majuk? sian nyeh :P

kan da pomis pasni maw join ~lalalalallala

helena's said...

weh ko makin gemuk!aku tak tipu!haha

epalgreen said...

men kt eskelator..
cis..
vida sggh melampau keank-ankan ko

zeela lalala said...

kamu comel. sgt comel. mcm aku bah! haha.

wahyudimy said...

kawin nda ajak2.

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

wahhh!!nak ikott!!!

xfyfax said...

kauu bile nk kawen vi?
;D

Budak Panjang said...

sejak bile liyana jasmay gemok sial sehingga lengan 2,3 kali lagi besar dr gua?

aduh kompius gua.

LifeSaver said...

aku suka gmbr ni tidak menunjukkan yg aku gemuk!!!