dupdupmyheart

Thursday, March 26, 2009

KENA TANYA APA CITE (CERITA).. BUKAN CITA-CITA.. SOT.

Align Center
Fa : yo

vi : heee
vi : baru bangun

Fa : ehhh
Fa : x keje kahh??

vi : heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
vi : nda

Fa : cehhhh
Fa : ponteng laa tuh

vi : heee

Fa : hahahahaha
Fa : pe cite?

vi : cite cite saye ingin menjadi seorang cikgu
vi : hahaha

Fa : wahahahhahahaha
Fa : ko jadik cikgu??
Fa : xleh aku bayangkan
Fa : mesti rosak akhlak anak murid ko

vi : hahahaha

Fa : kena paksa nyanyi hari2 lagu serangga ko ari tu

vi : lagi kak?
vi : lagi
vi : pasni org maw up entry pasal tu
vi : lagi kak
vi : heeee

Fa : tiap kali masuk kelas

vi : apakah kesan jika saya menjadi cikgu
vi : kakakaka

Fa : mesti ko wajibkan anak murid ko bc niat masuk kelas
Fa : sahaja aku masuk kelas cikgu vivi supaya cikgu vivi sentiasa comel
Fa : ok...dh xleh pk lg
Fa : tu jelah 2
Fa : wahahhahaha

vi : hahhaa
vi : ngok

..............................................................................


tapi mana tahu kalau aku bebetul jadi cikgu.
aku maw jadi cikgu disiplin ataupun pemulihan.

aku sudah ada kaedah2 mendisiplinkan serta memulihkan budak2 yang banyak becakap.

macam gambar ni.

hahaha!



ni kerja pacik aku la ni merangkap cigu disiplin.


agak2 kalau di kawasan bandar ni sudah lama pacik aku femes masuk surat kabar.
hahaha!

23 comments:

fezaL Mohd said...

hahah gler mencapap pic dak2 tuh.
ah'h kalo

di bandar sure dh kena
ckg tuh.

eazy said...

jelez ah gambar tu.

nape dulu cikgu ako tampal pakay solotep itam?

ako nk solotep pink!
barulah eazy spa q.haha

vidadarisakura said...

fezal:
haha!
tahupun..
adalaagi kejam pacik aku buat.
tapi teda gambar.
heheee



eazy:
mari sini aku solotep pakai spender pink.
mahu?
haha

Y E R N ain said...

pacik ko cegu disiplin.
tp napa ank buah dia teda disiplin??

sila jwb!

vidadarisakura said...
This comment has been removed by the author.
vidadarisakura said...

yern:
sebabbbbb

otak burung unta lebih keeeeeeeeeecik dari matanya~



lallalala

jinggo said...

hahahaha........
memang lawak bebudak tu......
sempoi laa......

padan ngan muka..... hahahahaa....

tetiba teringat zaman sekolah dulu....

vidadarisakura said...

jinggo:
haha!
kompom ko penah kena buat camni kan?


heee

Cik_daya said...

heheheh....

bagus tul guna cara tu

vidadarisakura said...

cik daya:
mari sini aku buatkan tuk ko jg..hee

Mieaa said...

nasib bapa ku x begini.
hahaha

vidadarisakura said...

miya:
ni belum aku cerita kisah bapak aku lagi..

haha!


itu lagi gampang tindakan beliau.
haha

~d!b@~ said...

kijam!

ya Allah.. Kau lindungi la bakal2 anak murid vv.. AMIN!

haha

GiGGLinG GaL said...

ganas gaban cigu tu.. paci kamu ka.. adoii...

klu kamu maw jadi cigu..kne menuntut sama puan yg mulia dulu.. sila cuba klu berani!

ciK LyndaWawa igUana said...

aku tak mo jd cigu......

kEy said...

h0h0h0h0, mcm ni aku nak tuka pr0fesi0n jd guru jugak, mcm best~

jajazuzu said...

ahhahha

bagus2!

pegi ambik kpli cepat2 vi

Y E R N ain said...

apakaahhh???

A a D i I ? said...

ko mawu jadik cikgu V? buleh kaa? nanti abis sume ank murid ko baptiskan jadik setan.

kakaka~

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.sis~
.kite nk ikut stail mcm ur uncle la klu doang bising :D
.muahaha
.gud idea!

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

gerek sehh pacikk kauuu

fiezabaiduri said...

ku terbayang ko di dalam cerita p.ramlee..
ko tulis kat papan hitam...sorang-sorang murid ko dok baca...

HARI INI CIKGU COMEL. HARI ESOK CIKGU COMEL. HARI-HARI CIKGU COMEL!


wakakaka!

kaum muda yakuza said...

aku penah kena conteng guna kapur lagi kat muka..pikir balik lucu jugak