dupdupmyheart

Tuesday, March 24, 2009

KAWAN2 AKU MEMANG SUPER DUPER BAIK HATI DAN SANGAT MENJAGA HATI AKU. (SANGAT TIDAK SESUAI DI TONTON OLEH HATI TISU&SKIMA2 SERTA HATI LEMBUT..HAHA)











ini adalah hasil kajian pasal aku melalui facebook.
kawan2 aku memang jujur.
aku suka.
kalau aku jumpa memang aku tempeleng ni sekor2.
haha!


oh ya.. sila tekan setiap gambar untuk membaca isi kandungan.


sekian.



jadi.
masih mahu kawan dengan aku?
jangan lupa.
aku si comel yang berperangai buruk.

lalala

27 comments:

GiGGLinG GaL said...

FIRST?

GiGGLinG GaL said...

YA MAKA BENAR LAH

GiGGLinG GaL said...

ow..itew tujuan kamu ya dik..main survey.tapi banyak kawan kamu suma guna perkataan carut marut tuh..aduh..sungguh ganas kawan2 kamu..

klu kasi jawab sini bole?

vv sorang yg cumel, perasan, seksi, lucu, lurus bendul, ganas, gambar sangat ayu dan kalu suda gambar ayu maka orgnya pasti lemah lembut!

la la la la la la...

vidadarisakura said...

gigel:

hahah!
kak..
kaalau diorang memuji memang bukan kawan orang la tuh!


hahaha


itu baru kawan kak..

piqah SHJ. said...

hahaha
betol la lemah lembut kott

Y E R N ain said...

hahaha.
nsb bek ko p blur nama.

jujur kn kami?

loyalti mana?

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

giler jujur aku nie..haha..ehh pic aku ade gak mencapap lam tu..alamak!malu aiii...heee~~

besi said...

mmg betul survey nie..vivi nie mmg comel.....

Ahmad Azrin Aziz said...

boleh percaya ke semua2 nih..

apisz said...

tipu je semua ni...

HazirahMahadzir said...

kau si comel berperangai buruk..

aku

si TAK comel berperangai buruk..

boleh geng??


xD

Budak Panjang said...

ah kuat sentap! ape kejadah!

Shahrul Azry said...

oke im off!

babi!

eh silap..babai!

arres™ said...

bedaah!

addyaholix said...

comelkah?
wahhh aku jatuh cinta.
haha!

Tora Aman said...

patut la ko sibuk tny2 aku ada fesbuk ka nda.agagaga

Tora Aman said...

lemah lembut? ()
baik hati. ()
comel. ()
pendiam dan pemalu. ()
rajin dan berkualiti. ()

Aku pangkah 1 jak la..sap ko kasi bw kuih utk aku..eh tp ko sda makan!aku padam la pangkah tu...agaga sepa yg tulis tu?takut aku baca >:)

agagagagagagagagaggaa

zeela lalala said...

hahahahahahahahahahaha.

Dato Paduka Masri said...

ah... teda2..... aku hati tisu macma mana????

Ola said...

jadi resultnya adalah...

a loo pkir la sndri..hehehe

fafarafa said...

pendiam???? pemalu????

o-em-ji. selama ni aku kawan dengan org yg pendiam & pemalu rupanya.

wahahhahahaha

jajazuzu said...

ahhh...comel ke, berkualiti ke, baik hati ke, apa ke....vi tetap penakut kan?

~d!b@~ said...

malas arr nak kawan daa :P

hahahhahaa

FARIE said...

kalo yg ati tisu dpt komen cam ko neh..
sure dia commit suicide..
gle ganas kwn2 ko..
tp pendiam & lemah lembut tu sggh x leh blah..

tasikmerah said...

yu mmg kiut.

:)

epalgreen said...

ah teda2..
vivi tipu

LifeSaver said...

sumpah aku nda mau kwn sama ko!