dupdupmyheart

Monday, March 9, 2009

KAMU PERNAH DENGAR MANUSIA KENA TAHAN DI WAD HOSPITAL GARA2 SAKIT TELINGA???

ah bodoh!
mana ada!

penat gilak aku neves!

oleh kerana aku tidak tertahan dengan sakit berpakej semalam.
gara2 tiba2 telinga aku bedarah tanpa signal.
oh!telinga aku masih virgin biarpun itu malam pertama keluar darah ok!
aku pegi jugak klinik atas desakan org2 tidak bertauliah!cis!

aku cakap dengan kakak aku.
beliau terkesima!
festime aku serah diri pegi klinik weh!
selama ni di paksa oleh beliau.
aku tolak mentah2 secara berdedikasi dan kurang ajar!
haha!


ok begerak menuju ke klinik!

haha!
bodoh klinik tutup!
yeah!
klinik kedua juga tutup!
hahaha!

NASIB BAIK MAULIDUR RASUL!
YA ALLAH YA TUHANKU.
TERIMA KASIH KERANA SELAMATKAN AKU!

haha!


"pahal sis?ingat shah alam ada 2 klinik jak?"

erk~

setelah dijanjikan dengan COKLATCADBURY.
ok tipu.aku minta CADBURY sebagai pampasan untuk aku.

misi mencari klinik pun dilakukan.

seksyen 7.

ultrasound baby?
penurunan berat badan?


"kak!dia teda sebut pasal telinga!!!!"
"mengada!"


DR HADY.


"alaaa kak..doktor lelaki.."
"pehal?"
"nanti dia hensem!!segan la ai"


register.
duduk. tunggu turn.


bunyi baby nangis!
ah sudah!!
pintu doktor tebuka.
ah!
SUMPAH NEVES!!!

aku gerak2 kaki.
tunduk sambil bertakafur.
dan bertasbih.

"janganlah hensem..janganlah hensem x 10 kali"

"pehal sis?"
"aku neves kak doktor tu manatahu hensem..jatuhla saham sakit telinga"
"Sengal!"


bodoh sial nerves!sakit kencing lagi tu!
argh!

tingtong!
turn aku!


ah!nasib baik separuh hemsem.
fuh!lega!

cek sana sini.
telinga aku siak!
aku explain panjang lebar kisah bedarah.
doc cakapblablablablainfectionblablablamakanubat.

"ini antibiotik mesti makan kasih abis"
"er...kalau terMISS makan macamana?"

bodo punya soalan!

nda sampai 10 minit setel.

"er...itu jak????"
"yela"
"laaaaaaaaaa....JARUM2 TEDA???"
"u nak jarum ai jarum sekarang"
"er..keh tenkiu..bye!"
terus keluar.


aku sangat kagum!
teda main jarum2!
haha!

dan gilak tembirang aku keluar dari bilik.
muka poyo!
haha!

excited lagi tu aku maw ambik ubat.

kaunter.
bayar.setel.

"kak............sakit.."
"laa...dah start sakit ke??"
"sakit kencing..."
aku ketawa terus blah!
haha!

siak temberang aku!
kakakaka!

....................................

berkenaan telinga aku.
dalil mengapa aku takut bawa p klinik.
sebab aku trauma.
telinga aku pernah masuk burung2 kecik tu.
alaa...kecik2 serangga..ntah weh apa..
pastu sakit bodoh kena kasi keluar oleh doktor!
argh!
trauma!

n

manatahu kejadian macam ni berlaku kembali.
ramas sini.
dan sini.

sekian.

....................

gila panjang!
macam diary siak!
haha!
gila aku mana penah ada diary!

30 comments:

khaLifah feDi [THE PEIN] said...

emmm......fhm sudaa...ingat ko demam..adeh..slh fhm aku..

Tora Aman said...

memang infection..haha teda bernanah ka?haha eh mcmn buli ada burung2 kecik masuk telinga?aku nda perna ada pun?agagaga

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

aku penah dengar citer nie.sebab citer ni kau yg cter!heee~~

epalgreen said...

adehh vi..
moga cepat sembuh

:)

qishie said...

haha..

aku igt ko memain doh!

ngeh3...

aku x blaja lg infection kat telinga..

huhu

Y E R N ain said...

qishie nnt blaja ENT.

byk sgt dgr org mengumpat. tu la ko.

piqah SHJ. said...

hahaha
adehh cne bnde2 kecik ley masuk telinga daa.
ngeri gile

~miszirdawaty~ said...

infectiOn tlinga???
dasat2...
jgn makan ubat tuh. telan jak. ngeh~


[sib baek time kicik2 serangga tuh xmsk tlinga ak. lalala~]

Shahrul Azry said...

khalifah vidi tetap pertama! :P

eliza said...

telinga ko kna masuk serangga pilihan tu...

o-y-e-t-t said...

sudah la sakit otak secara semula jadi...kini sakit telinga pulak

eziyvaristinna said...

ngaa....

Budak Panjang said...

telinga msuk tikus siak!

xfyfax said...

telinga gatal
;)

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

nasib baik bukan burung lang yg masuk telinga ko...erkk..ramas2 apa tu...

patungcendana said...

aku pernah sakit telinga sampai nak panjat dinding...

telinga masuk serangga...kena jumpa doktor haiwan...baru tak hensem...hehehe...

zeela lalala said...

sakit telinga yg paling aku tak tahan berdesing2 n rase otak bergegar. gilak! kamu rasa apa yg aku rasa? hihi. tp kamu sgt kuat bah! sbb masih mampu update belog. kalau aku mesti dah tergolek2 tahan sakit.

meself,Ms Fint said...

aduh..saket tlinga. tula, dgr aje benda yg baek2 bru sehat tlinga tu. ngee :Pp

mrblind said...

doktor bagitau apa.ada binatang ke dalam telinga lu tu..hahaha

♥CACA♥ said...

seb bek doktor tu separuh hensem kan... kalo doktor tu hensem pastu kene cucuk tang muntut tu yg tak tahan tu..mauu muram seminggu..hahaha

FARIE said...

adakah anda membela serangga dlm telinge?
hehe.. mcm2 la ko neh..

helena's said...

ko ni sakit ke tak vi..aku konpius ne,,haha

A a D i I ? said...

telinga kau kenapakah?
aku rasa dah disampuk setan bah.
lalala~

GiGGLinG GaL said...

baik suda?

apisz said...

byk sgt dengar ftnah ni..wakakkakakkakaka

~d!b@~ said...

da ok lum nih?
mcm2 kes kalo c vivi nih!
hishhh

makan obat tu!

besi said...

dr kat klinik pun vi nak usha?
semoga cepat sembuh

- Isabella - said...

semoga cepat sembuh..

fuhhh...fuhhh..fuh!

*jampi*

sol said...

wahahahhahhah. smoge cepat sembuh :D

vidadarisakura said...

kf:
aih..sila baca betul2 supaya paham.


tora:
ko tahu ka bobok?
bobok2 tu bah.adui..
burung2 kuling kena panggil kan..



cikayiehel:
yeah!bagus anak ini!
haha




epal:
haha..aku sakit macam org nda sakit juga.
hehe



qish:
ko bakal doktor yang aku rijek!




yern:
bukan!
dengar pujian org ramai!
haha!




piqah:
ntah weh...haha
misteri!




Misz:
aku kasi masuk dalam telinga ubat2 tu!
haha



saruk:
babi!




eliza:
yeah!
serangga pilihan!
haha




oyett:
mari ngurat si pesakit otak.mahu?
haha




eziy:
ngee..



budak:
ko pernah dengar lagu "KU SUMBAT TIKUS DALAM MULUT SI PANJANG"?




fifax:
tolong garu!
hee





pentoi:
sila ramas.
haha



patung:
haha!
doktor hewan kompom pengsan kak..
hee



zeela:
aku nda boleh update blog kalu sakit taik.
haha!





msfint:
terlebih dengar benda baik ni.
haha




mrblind:
doktor buta macam bapak..haaha




caca:
haha!
kompom aku boikot klinik tu kalau doktor hensem!
hee




farie:
saya hanya membela serangga pilihan.
haha




helena:
aku pun kompiush!
hee




aadil:
aku yang sampuk setan.
hee



gigel:
makan ubat pun belum kak.hee




apis:
banyak dengar pujian!
lalala




diba:
haha!
banyak kes tertangguh ni lagi kak!
haha





besi:
mana ada!
aku kata xnak dr hensem kan..hee





isabella:
fuh2fuh!
jampi is loading.
hee




sol:
semoga2..hee