dupdupmyheart

Monday, March 30, 2009

KAMU PERASAN ENTRI AKU SEMAKIN KURANG??AKU RASA SUDAH MALAS MAHU BERBELOG..AKU MAHU BERHENTI..

ok tipu.



semalam intenet macam sial.
harapan aku yang meluap2 mahu buat entri semalam terbantut bila intenet langsung tidak mengKOnek kan diri.
palui betul.


lalu entry itu terkubur begitu sahaja.



lalalaa


sekian.




argh!

aku rasa cerita aku semakin boring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









kawan2 perempuan yang berlokasi di shah alam.
mari main futsal...mahu???

aku dengan MS FIT yang x TISU serta x berapa mahu JELLY kira2 mahu cari member.
ala...main sekadar suka2..
tapi serius orang yang mempunyai kaki yang tahan kena tendang la.



lalalalala

12 comments:

Jard said...

shah alam.. huhu.. jauh tu.. ko turun KL men futsal dgn aku.. hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

aku mahu join..

kaki aku tahan ditendang...

tapi

aku kat penang bukan shah alam...

ayok turun penang...

qishie said...

jom weh!

eliza said...

ala kaki aku pendek..nda boleh join la ni..

~d!b@~ said...

aahhhh

alasan alasan alasan!

akak tau kenapa entri semakin kurang hehehe

sebab..

ade *fokus* baru

eh? lalalallallalala

haha!

jajazuzu said...

ahh vi... shah alam - subang. pejam mate aku dah boleh sampai dgn satria-tengkorak tu. kontek aku kalo tak cukup orang. aku bleh je join! no henpon....ala...takkan nak letak sini pulak. ym aku je la

DIK AN said...

Kalau ganti dengan lelaki bawah umur 15 tahun macam adik ni boleh?

Mieaa said...

tggu la aku sampai sana.
bkn stakat futsal,
berenang hari2 pun aku on!

hahahaha!

FiT said...

hahahhaha..

kau nk tutup blog??

menipu la sgt kan??

kau ader fokus baru..dat y la kau tak de mase utk blog kan??

weh.

aku mmg sgt teruje nk nak main..stakat booking court..

aku takde hal..

main stiap isnin la..if boleh erk
vi..


tlg la..jgn cri yg tak berdisiplin..kejap dtg..kejap x dtg..menyusah kan nnti

a.b geldofg said...

sb ko dah sibuk ber'kazen skrg ni...sb tu entry ko dah kurang2

lalalalalala

epalgreen said...

turun ampang men ngn aku

:)

Mee Chee said...

alahai..jauh bah..aku slalu men di ampang je..tp nnt bole wat game vi..lwn same geng2 aku..hahaha ;p