dupdupmyheart

Monday, March 16, 2009

KALAU TIDAK KERANA AMBUYAT..TIDAK AKU MENCUCI BAJU SEBANYAK 2 PLASTIK SECARA PREE.SEKIAN.

oh ini semua gara2 kak MINAH yang ingin memakan ambuyat hasil air tangan jantan aku.

dan aku diam.
diam tanda setuju.

dan sebagai hasil pensetujuan itu...
baju2 aku yang bertimbunan selama beberapa hari yang kurang pasti sebanyak 2 plastik telah habis dicuci dengan menggunakan khidmat MESIN ALAT AJAIB yang pandai mencuci baju secara otometik.

save duit dobi aku.
haha!


sekian.
melaporkan dari putrajaya.


ah!
malasnya mahu menjemur.


gogel: tenga menggugel mesin alat ajaib yang pandai menjemur.
sekian lagi.

14 comments:

qishie said...

ambuyat ape LOL?

abuya?

pink_butterfly said...

V! jom mkn ambuyat bduet secara webcam!

mrblind said...

ambuyat jadah apakah..

vidadarisakura said...

qish:
ambuyat makanan sabah siak.
sedap weh!!



pink:
ya kan!
mari!
heeee



mrblind:
haha!
kalau berani sila gugel!
sedap bapak mentua!
hee

Ola said...

kalo mau tggu da mesin yg bleh jmur kain,
tpaksa la ko tggu smpai ular pandai mkn nasi guna tgn..
huhu
sila tggu..

vidadarisakura said...

ola:
iya?
yeye!!
selamat tangan aku!
yeye~!

xfyfax said...

ambuyat, mknan sabah yg mcm mane vi?

amoboyot sudehh.
;D

Dato Paduka Masri said...

aku tau kesimpulannya...

ko pemalas.... suh org cuci baju sendiri....

vidadarisakura said...

fifax:
makanan yg memboyot juga tu!
haha!



indon:
haha!
betul3!
opkos la!
hehe

Mieaa said...

ko buat ambuyat pakai apa?
ada ka jual sagu 2 di sana?

vidadarisakura said...

aku tapau la bah ambuyat tu banyak2
haha!

ciK LyndaWawa igUana said...

basuh bj aku sekali.....

Shahrul Azry said...

pemalas punya manusia bertopengkan babi! :P

LifeSaver said...

apa ke benda ambuyat tu?