dupdupmyheart

Tuesday, March 31, 2009

KADANG2 AKU BENCI JUGAK SIFAT LAST MINIT AKU..RASA2 MACAM MAHU TEMPELENG KEPALA SENDIRI LAJU2!!!

aku buat apoiment sama lekcere aku hari ni.
aku janji maw tunjuk aku punya progress report arini.



hurm!~



dan aku sangat hampa.
aku bangun awal pagi ni.
1 benda haram pun aku belum stat buat rupanya!
argh!




aku ada 4 jam maw buat benda tu!


argh!!



sekian.


babai.










kalau rajin pegi tengok awal bulan febuari punya entry betapa seksanya aku membuat HANYA PROPOSAL sahaja.sekian.

26 comments:

kaum muda yakuza said...

awal lo bgn..

Tora Aman said...

aiya..buli jg gitu?bah go go go balik kerja kc beli kuih..hihihi

pink_butterfly said...

slamat bkeja keras V!

khaLifah feDi said...

ko bgn awl2 semata-mata maw kena tempeleng...emm...sekian...


lalala.......

DIK AN said...

Semayangnya tidak. Buat entry kemain.

FiT@Fieda said...

baik kau ikot aku main futsal smalm jerk..

samer jugak mcm aku..

balik tdo..
pdhal kna hantar thesis arini..


slamber btul...

takper...aku hantar esok jek!!

Jard The Great said...

adeh.. 4 jam sempat lagi tu.. hehe

_tuLanG.iKaN.kEwL_ said...

aku pn slalu buat kerja last minute.
tapi bukankah perbuatan last minute tu chomel?
yang penting siap! hahaha.


lepas tu orang lain jeles2 sebab diorang buat berminggu2 tapi nda siap2. haha.

ciK LyndaWawa igUana said...

ko same macam aku la..
lalala..
last minit punya keja

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

keje last minit itu berkualiti..yeahhh!!

pink_butterfly said...

V, biar aku tlg tempeleng kepala kau laju2...

jajazuzu said...

tyme last minit la suma idea² bernas keluar.

rilek la vi.

4 jam, sempat lg tu

eiza in the house.. said...

biasa la tu..dah jd kebiasan pd semua bebudak U..mana tau..nanti idea yg kuar briliant hehe..moga success..

~d!b@~ said...

*sigh*

diam heeeeeee

JohnJenin said...

Keja last minute konpom dapat A

Buat pulak awal pagi, time tu idea datang mencurah2.

Kamu memang hebat Vi

GiGGLinG GaL said...

haihhh.... kamu ni dik.. sila la siap kan segera..nanti repeat practical..baru taw!

jinggo said...

HAHAHAH.........
selamat bekerja keras.......

vidadarisakura said...

yakuza:
keja bah!
hee



tora:
buli jak bah kalu ko..hee



pink:
keras suda aku ni,
heee



kf:
nda..niat maw tempeleng ko.
haha



dik an:
kakak period dik.



fit:
laaaa!
ko bawa aku tengok wayang jak.
futsal x ckap pun.cis!



jard:
haha!
sempat..sempat blog lagi aku.
heeee




vujie:
yeah!betul!
heee





wawa:
haha!
idup mesti lasminit bah.
heee



cikayiehel:
yeah!
saya sapot!
heee





pink:
bah!
sini!
heeee




jaja:
yeah!
sempat kunun.
hee



eiza:
hehe!
memang biasa pun.
haha




diba:
ok diam suda...
jangan inbisibel...heee




pacijon:
yeah!
pacik lagi hebat dari aku.
heeee





gigel:
palis2 kak!
hahaa


jinggo:
selamat mengeras!
heee

eazy said...

cik bedah,
jngan sampai kene repeat praktikal


hehe

epalgreen said...

smgt sikit vi
jgn ko repeat sana aa
:)

vidadarisakura said...

eazy n epal:
gila habis suda meja semua aku ketuk ni!
PALIS2!!


MENCIPTA TREKOD LA AKU KALU TERIPIT.
HAHA


JAUH2!!!

khaLifah feDi said...

bgus2........:p

sila siapkn report..aq tak nk check pon...

Y E R N ain said...

ko kn bila prna rajin?

A a D i I ? said...

berusahalah!

lalala~

helena's said...

ko ni,,haih,,jgn sampai kawen ko buat camtu vi..hehe

vidadarisakura said...

kf:
cek apa siak?



yern:
pernah!




adii:
yeah!




helena:
er..dalam petimbangan..heee