dupdupmyheart

Friday, March 13, 2009

JARI SELAMAT DARI KUDUNG..REKOD SELAMAT DARI PECAH..LUBANG YANG WAIJB PUN TERTIMBUS SETAKAT INI...SEKIAN


SYUKUR ALHAMDULILLAH. HARAPAN KAMU2 MUSNAH UNTUK TENGOK AKU KECUNDANG!!
haha

baca nekad yang ini jikalau kompiush.






ucapan sampingan:
kepada bakal bapak mentua YANG BUTA jangan sedih2 dipagi jumaat ini sebab bakal mami mentua period.
semalam entry2 ko semua suci dan murni tidak seperti entri2 setiap hari khamis minggu2 lalu!
haha
sekian!


.......................................................



dengan menggunakan khidmat teksi..
aku sampai awal pergi ofis.
walaupun tidak memecahkan rekod yang tunggal yang ini..
atleast aku berjaya menyelamatkan jari dari kudung.

bukti aku masi punya jari!
haha



TAPI SEMUA BUAT MUKA GAMPANG NDA PECAYA TENGOK AKU DATANG AWAL!
MACAM SYIAL!

haha!

haish mrbosensem.
semalam lu cabar wa sepaya datang awal!
TAPI LU DIMANA BOS?LU DATANG LAMBAT BOS!
haha!

18 comments:

qishie said...

ko tak tido ke weh?

huhu

AHMADSUFI6177 said...

ooo..... nekad yg terpaksa.. kalu terlepas, terpaksa potong jari2 oo..

tqa said...

ahh! apa saja kata mereka
ko tlah berjaya VI!!!!
taniah! hahaha
adoih..
aku bru maw kutuk ko ari ni..
tp nda jd..
itu suda bgus!

:P

vidadarisakura said...

qish:
tidur la siak!
haha


ahmad:
haha!
opkos!
tapi aku potong jari ko la!
hee



tqa:
haha!
sila bagi hadiah kepada aku weh!
heee

A a D i I ? said...

uuuuuuu..taniah!!
awal gilak ko smpai.
7.30?? aku baru kedek2 kua bilik air...

ifahruzzaman said...

kahkahkah....
nekad itu tangga2 kejayaan juga.

sudah tukar daaa...

Dato Paduka Masri said...

o....

misti ko kerasukan ni semalam baca entri aku....

apisz said...

hari ni je..besok2 lambat lg..wakakkaka..

ape2 pon, tahniah...muahhahaha

apisz said...

ko bgn awal sbb mimpi basah ye pg td? lalalallallaa

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

bagus2..kalu ari2 camnie bleh tahan ke??hee~~~

~miszirdawaty~ said...

tahniah2....
heh~

epalgreen said...

tahniah !!
jgn kedptn tidur situ sudah bah

;p

jajazuzu said...

kalo gini, ari² la ko kena nekad camni. baru ko bleh bgn awal vi.

vidadarisakura said...

aadil:
haha!
baru ko tahu!
hee



ifah:
yeah!
haha!
mari bernekad bukan naked!
hee



dato:
oh tidak!
haha




apis:
haha!
siak ko mimpi basah!
haha




cik ayiehel:
haha!
ntah weh!
heee





misz:
yeah!



epal:
mengular bah!hee




jaja:
kalau jak la...hee

a.b geldofg said...

bnyak unsur2 ulang kaji nampak

Shahrul Azry said...

jangan risau minggu depan perkara silam pasti terjadi :P

mrblind said...

cilakak..macam tahu -tahu je lu..hahaha

LifeSaver said...

baru dtg 1 hari awl..dah kecoh~