dupdupmyheart

Thursday, March 12, 2009

INI MEMANG NEKAD YANG BETUL2!

aku berani potong jari kalau aku lambat bangun besok dan seterusnya sampai awal pergi kerja!


iya ini nekad!


kalau aku gagal esok pagi..
aku sanggup gadai rekod aku yang tidak pernah dingorat oleh lelaki hensem!
iya!
janji!
sumpah!
setia!



aku mahu kasi bukti yang aku mampu bangun awal pagi
dan kerja kan apa yg "wajib tapi selalu lubang".
yeah!


jangan pandang rendah sama perempuan berlemak bertempiaran tetapi disukai ramai ini!
yeah!

sekian untuk malam ini!

12 comments:

Y E R N ain said...

lemak betempiaran sana sini? hahaha. yg pntg boobs mantap!

AHMADSUFI6177 said...

boobs yang mantap???

woooooo....

qishie said...

ko nak aku call ko?
aku tolong kejutkan..


siak!

eksklusif dari indon nih!
hahaha

ifahruzzaman said...

ye..ye..cik vida.
aku tetap akan sokong kamu.

usaha tangga kjayaan....


hahahhaahha.....
aku mintak hujan la jap lagi.biar ko tambah lena tdo..

Shahrul Azry said...

ko taw ape makne berubah?? :P

zeela lalala said...

hihi! yeah! pasti buleh! esok mau tunggu resultnya! haha

~miszirdawaty~ said...

tindakan nekad???
heh~
cuba try test....
lalala~

tqa said...

ada la org jd kudung esk ni
lalalala~


haha

tqa said...

"wajib tapi slalu lubang"

adoihla...

apisz said...

ko hanya dalam dunia khayalan...berubahla...muahhahaha

vidadarisakura said...

yern:
babi apa boobs mantap gilak!
haha


ahmad:
ah pantang namapk pekataan boobs!
haha


qish:
nanti ko tolong kejut aku ari senin depan ar...hee



ifah:
yeah!sokongan mu berhasil!
haha




saruk:
apa itu?
haha!





zeela:
haha!
perlu aku bangga atas kejayaan?
haha




misz:
yeah!
berjaya!
haha





tqa:
oh tidak!
haha

er..walaupun aku kelihatan cetek agama..aku masi solat bah..tapi banyak lubang la..
haha!



apis:
khayalan?
helo?
wake up!
haha!

LifeSaver said...

jom lawan lemak!