dupdupmyheart

Sunday, March 29, 2009

ORANG GILA ENTRY BUAT ENTRY YANG TIDAK GILA .

gila penat aku.
penat gila2 ni.
ingat nda gila ka berada d 2-3 tempat dalam 1 masa?
sumpah memang gila penat.
nasib baik best gilak event yang aku pegi tuh.
event yang gilak!
heee



tapi antara event yang aku pegi.
yang paling aku suka gila2
Earth Hour (Malam Puisi Dan Akustik)
hee..

best gilak!



kalau keluar gilak aku semalam mahu jak aku offer diri nyanyi kunun di depan.
tapi aku nda la gilak mahu kasi malu diri kan.
gilak?
aku kan pemalu dan pendiam serta penyegan.
aku kan penyegan gilak babi.babi pun nda gilak segan macam aku.
lalallala











aduyai~
pukul 10 suda..
malasnya mahu p kerja.
penat gilak bah!









sekian.




















er..nasib baik rekod aku dingurat oleh lelaki2 hensem TIDAK pecah semalam.
gilak mahu pecah?
teda sepa rela memalangkan diri tahu.
haha


haha.
aih.
dasaar si comel yang tidak dipandang.
cis!
mentang2 ai berlemak bertempiaran.




lalalala

13 comments:

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.agagagagaga
.smalam clb8 earth hour kt ane?
.kite tgh suppink2
.doang x tutup lmpu pown :D

Ola said...

bah..

keja2..
hr ahad pun keja ka??
eh!!hari ni hri ahad ka??

e..

Y E R N ain said...

ko memg gilak.

DIK AN said...

Babi la,babi la,babi la....

FiT said...

ko kerja ahad??

wah~!!kagum!! kau kerja jaga ke ape ni??

Dato Paduka Masri said...

gila - mila....

Dato Paduka Masri said...

gila - mila....

johnbean said...

gila sikit2 takpe...jangan gila terus.......

qishie said...

senget minah ni.

zzzzz...

~d!b@~ said...

hehe masih lemak bertempiaran?

belum tuka group lagi eh? lemak meleleh hahahahhaa

:P

arres™ said...

lu rase earth hour nie menipiskan lemak lu tak?

epalgreen said...

ko bergelap..
lemak bertempiaran lari ndak?
haha

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

gila-gila