dupdupmyheart

Monday, March 23, 2009

HARI INI HARI ISNIN..BUKAN SEMUA ORANG SUKA HARI SENIN MELAINKAN KIAH DAN SENAH SERTA PASANGAN MASING2.SEKIAN.

ya..
memang hari isnin.


semalam.


aku main game.
konsentret.
sangat.


alaaaa..main TETRIS jak...
hahaha!
bukan hebat macam kamu sampai main DOTA segala.
lalalala


tiba2!


senah berkata dengan nada yang agak riang dan girang..
"yeye!!bisuk isnin"


"napa?"


"SPA-Q main!"


dan kiah terus menyampuk
"iya kan!heee nda sabar aku..."


"kiah sama senah..ko mahu kena sepakan aku?"
kata si comel.

lalalala


dan mereka ketawa begumbira menanti SPA-Q main petang ni.



p/s: saya sayang kiah sama senah sangat2 biarpun mereka menonton SPA-Q.
tapi saya lagi sayang sama mata saya dari TERTonton sPa-Q.
sekian.

18 comments:

miSz.haNie said...

tu namenyer..
nk kene sepak-Q..
hahahah :P

A a D i I ? said...

ko nda suka spa-Q meh?
best woo...
aku pon terlayan jugak lately ni.
lalala~

Dato Paduka Masri said...

sampah-q.....

sampah berbaris.....

eazy said...

haha.tawu tape.senin tak best.tapy best sbb ade diari af!

*haha.sile sepak saye cik bedah!

jajazuzu said...

ye vi, sila jgn terpengaruh

spa q?

huhh!

jaga stesen-kerang lagi bagus

mrblind said...

spa q la best..ada awek seksi..hahaha

FiT said...

aku tergolong dgn kiah n senah kau..
spq best..klu ikot dr awl..tp aku

bley jerk x tgk spa Q...if terpkse g dating di ptg hari



vi..kau duk blok 32 kah??

arres™ said...

hari isnin merupakan hari yg paling malas dlm hidup semua org...

ciK LyndaWawa igUana said...

auk....aritok spa -q eh...nangga jum!

adakah ko phm kata2 aku ini??

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

aku suke hari jumaat sak !!! sekian..

Nurul said...

huh?!

br dua kali tonton..iklan banyak.
x suke :(

x sesuai untuk org2 comel kan bah.
haha ;)

Budak Panjang said...

oke

i'm off!

babai!

epalgreen said...

vi..
klu mauk tmbh comel ko..
sa rasa ko wajib tonton spa q..
hahahaha


;p

a.b geldofg said...

SPA-Q tu apa?...sama dgn 7E ke?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

spa-q?

werkk...

nk muntah tgk aksi2 org berumur nak dkt sebaya dgn tok aku pakai baju yg xckp kain tu...

werkk..

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.x pnh layan spa-q n x trase nk tgk
.baek tido :D

Ola said...

ko p sepak tu tv bah,
rusak,trus no spa-Q

hahaha
*IJuaraTetris,Mehlawan**
xP

LifeSaver said...

aku nda suka isnin!