dupdupmyheart

Wednesday, March 18, 2009

HAI..BOLEH KENAL??SAYA TAHU SAYA HODOH..JANGANLAH KETAWA...SAYA PUN MANUSIA JUGA..

hai saya vidadarisakura.


ini wajah baru saya.
dulu saya comel dan seksi.
tapi sekarang tidak sudah.
ini lah balasan Tuhan kepada saya.
saya redha atas apa yang telah terjadi.
sekurang2 nya ia dapat menginsafkan saya.
rasanya la..



sekarang saya hodoh.
kamu masih mahu kawan dengan saya?
saya sangat malas mahu pakai mekap jadi saya rela berimej begini.
sangat OLSKUL dan tidak UPTODATE bukan?
langsung tidak menarik perhatian kaum adam.
apatah lagi kaum hawa.
tapi tidak mengapa.
sekurang2 nya saya masih boleh mempertahankan REKOD PERIBADI SAYA.
iaitu tidak pernah dingurat oleh lelaki2 hensem.


hmm..
tengoklah
harap2 lah turunnya hidayah kepada saya untuk mencomelkan diri saya sendri.
sekian.



-si malang-

15 comments:

besi said...

vi...tak de malangnya blog nie..semuanya comel dan cun...
hehehehhe..

GiGGLinG GaL said...

waakakakakakaka...
semakin seksi blog ini!

FARIE said...

haha!! hargai la ape yg ader..
blog aku gak mantain chomot..

wahyudimy said...

~Peewiit..hai cewek..montoknya kau..!


Ok..pecah suda rekodmu..aku tergolong dalam ensem..


fedap=sedap

Ola said...

ekekek
frust thp dewa ka
hehe
ko mcih lg pemegang gelaran c Comel bah
jan risau^^

jajazuzu said...

ok la ni. laju skit nak bukak. yang dulu tu lambat

Siti NurJ3nab said...

hye vi lama x jelajah page kamu nih
sudah berubah!!

sangat menghairah kan vi!!
jgn cepat putus asa...

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

cun lah sgt2.......

atok said...

relax sudaaa.
eheh ;PP

~d!b@~ said...

birunyaaaaaa :P

Shahrul Azry said...

pembawa malang berkawan dengan pelajar di kota malang!
sah mmg pembawa sial! :P

a ` f i f a h said...

ciss!
blog ni ok lah wehh
dah ringan
wuwuw
;)

LifeSaver said...

eleh...pura2 baik konon!

epalgreen said...

cis..
teda ka gmbr?
bikin panas aa si vv

vidadarisakura said...

besi:
hehe..
ok deal!
hee




gigel:
seksi kunu.
haha!





farie:
yeah!tenga main harga la ni..
hee




wahyu:
haha!
teda bukti ko hensem!
haha




ola:
apa frust tiba2?
aku main tukar2 templet bah bos.hee





jaja:
iya2!
hee




jenab:
sila menghairah.
haha!




kf:
sangatlah!
hee




atok:
rilek bah.
hee




diba:
otak nda biru kak.
yakin!
haha




saruk:
ko lagi bawak sial doh!
haha!




fifah:
ai tahu la selama ni ai berat..
haha



life:
teda2!
hee




epal:
gmbar apa babe?
ai tengah berkata pasal rupa paras blog ini.
hehe