dupdupmyheart

Tuesday, March 24, 2009

DALAM TANDAS ADA HANTU.

sebelum aku balik rumah
aku sakit kencing lalu aku singgah tandas plaza.

aku sorang jak masa tu.


dalam toilet.


aku rasa lain sangat.
tiba2 aku dengar bunyi.
suara
perempuan
nangis.


ah.kensel kencing.
aku cepat2 keluar.


aku tengok cermin.

suara menangis tu makin kuat.


aku tengok2 satu2 pintu tandas.


ah sudah!

NI KOMPOM FRUST BERCINTA PEREMPUAN NI!
NDA PUN KENA MARAH BOS.


heee..ingat hantu,
bikin ai cuak sahaja.


lalalala

17 comments:

Poison Flower said...

babi je, padahal dia yg nagis frust tu hahaha

FiT said...

hahahah...

ingt cik pon td...

tak mau ar kencing lg kat PAS tuh

This is Mine said...

vv nie obses tol ngan "hantu tandas"..

haha~

ifahruzzaman said...

tah2 memang hantu.

angker sioot!

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

seram nyeee...

GiGGLinG GaL said...

ow.. bukan kamu ka yg nangis tu?

Shahrul Azry said...

babai kuat giler pili ko than kencing dari subuh?? :P

ape jenama?? :P

ciK LyndaWawa igUana said...

huahuahua.........masuk raja lawak la ko vi

Ola said...

cist...

itu cewek itu,mau conquer tandas sorang2 bah tu..

haha

jajazuzu said...

penakut la vi!

~d!b@~ said...

citer spa q laaaa

kan nak abis daa

dia byk pk tu hahahahha

:P

FARIE said...

apsal ko x tonggeng tgk minah tu ader kaki ke x?
ne tau btul hantu ker..
hehe..

tasikmerah said...

sakit kencing? aku musykil sekejap. he he.


.

epalgreen said...

naah..
kedapatan ko skodeng situ!
hahaha


;p

tqa said...

sanggup lagi tu menahan 'sakit kencing'
haha

pink_butterfly said...

haik,

kencing pon ble d kasel ka?

adei V!

LifeSaver said...

aku selalu mcm tu..tahan kencing..takut hantu..haha