dupdupmyheart

Tuesday, March 17, 2009

DALAM OFIS ADA HANTU

aku baru bangun tidur.
penat buat kerja mungkin.
aku rasa penat sangat mahu bangun
buka mata tidak dapat
susah.sumpah
aku try coba dan terus mencuba!
akhirnya aku berjaya bangun.

ah sial punya hantu tindih!
tengah2 hari pun mahu tindih aku!
cis.


aku masuk tandas
cuci muka
macik kliner kata dalam tandas ada hantu
aku tengok cermin
orang dalam cermin pun tengok aku
kami sama2 merenung antara satu sama lain.
aku terdiam
matanya memukau
sumpah
comel lagi tuh
bediri bulu roma aku.

cis!
macik kliner tipu!
dalam tandas mana ada hantu!
aku nampak si comel jak tadi dalam toilet.
cis!

25 comments:

Dato Paduka Masri said...

hantu bernafas blkg ko....

Shahrul Azry said...

si babi yg takutkan hantu! :P

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

ko antu kn..............bhaaaaahahhahahaha.......

antu chumil..bawu bgn tido ..upernye..

tqa said...

vi tdo d opis??
bole thn!
ahahahaha

Rui said...

ha ha, boleh tahan perasan jugak kamu ini.. ;p

tapi dari gaya kamu bercerita, macam kena tindih hantu tu dah jadi perkara biasa je? ha ha.. ;|

- Isabella - said...

vi selalu kena tindih hantu ke??

hehehe...

kakyang .. said...

kamu pilih ..
kamu mao jadi antu tido @ antu cumil?

hahahaha ..
tersirat maksud makcik kliner tu ..

GiGGLinG GaL said...

kamu ler yg dia maksudkan tuh!

Ola said...

neh..
ustad ckp kn,slalu da tu yg p tapuk d blakang..
hehe
hbs la ko..
jan pndg blakang

Shitsurei shimashita said...

kena hempap2? jgn tido tatkala makcik cleaner tgh lalu..hehehehe

arres™ said...

ko nampak aku dlm toilet?
apekah?

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

antu=vi=chumil...yeahh!!

one love said...

hahahaha mamai lagi ka?
hahahahah :p

qishie said...

hantu tikus lagi seram weh!

haha

Budak Panjang said...

babi, hantu pun takot dengan kau la setan!

xfyfax said...

kauu mmg hantu vi
;)

Tora Aman said...

maksud dia kau kali..hahahaha

epalgreen said...

cis..
hantu vivi ni nk kne masuk dlm botol..
buang dlm sungai..
hahaha

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.elehh alasan nk tido la tu sis vivi
.ckp kene hmpap =p

o-y-e-t-t said...

palui

~d!b@~ said...

politik!

haha! :P

kaum muda said...

hahaha..3 kli jumaat lagi ko tu

a s m said...

maafkan aku aku ingat blog ko gelap gelita tp ruapnya x, aku tungu punya tunggu tiba2 kuar cahaya hahaha...

a.b geldofg said...

apsal kt atas tu tk boleh wt komen?

LifeSaver said...

sumpah ko perasan!