dupdupmyheart

Friday, March 6, 2009

CUBA TEKA APA YANG SEDANG BERLAKU SEKELILING AKU KETIKA ITU.




jawapannya.



























1. bau-bauan berbentuk kejam sangat menusuk ke lubang hidung ku.
sampai perfurm sama tiger bum langsung tidak dapat menandingi bau-bauan tersebut.
arrgh! apa barang2 tahan2 taik!
pegi berak jak bah!
konfom org depan atau belakang punya angkara ni.
sebab di barisan nasional aku duduk sorang jak.
ciskek banar!

2. alkisahnya.
ada 2 orang pacik duduk di belakang aku.
n gues wut?
mereka sedang menjalankan pertandingan dengkuran paling hebat.
argh!!!
aku sebagai manusia lemah hanya mampu mengambik gambar utk menunjukkan eksperesi ketidaksenangan dan keselesaan aku.
biarpun tidak dapat menjiwai watak sepenuhnya.
hey!aku bukan pelakon ok!
harap paham.
aku hanya....argh!perlu ka aku menjadi comel balik?
oh no!
lalalalalaa


sekian.

18 comments:

qishie said...

muahaha..ko konfem ke bau tu bukan dari ko?

Shitsurei shimashita said...

uina! mo cover ka sdiri punya.lalalalala!!! biasanya sapa yg bau dulu dia yg punya.hahahaha!!

one love said...

hahahhaha thats the beauty of naik kapal terbang! apa2 bau akan terperangkap lama! hahaha

btw, akak mengomen di kota kinabalu wo! eeheee best!

~d!b@~ said...

kesiannnn

Mee Chee said...

terbaikkkkkkkkk ;p

Mieaa said...

punya sandi.
hahaha.

helena's said...

poyo tul ko ne.seb baik comel..hahha

pink_butterfly said...

kau ni V...

bwat2 nda bsalah lg ba...
pdhal kau ba tu kan yg mhasilkn bau2an tsbt...


hahaha...kdapatan...

Shahrul Azry said...

cover gigi sudah :P

JohnJenin said...

Bau tu memang pakej bonus dari AirAsia. Kamu yang tak tahu

epalgreen said...

kau nda mau pingsan ka vi time tu..
hahaha
mst ko kedptn kentut disitu
bahahahaha
ganti si tuyul

;p

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

kau kentut eaaa??heee~

wiseman said...

Ni la perjalanan VV dari sabah ke KL..heheheh dlm flight..AirAsia...

Poison Flower said...

hahaha. mcm sial.

Y E R N ain said...

vi sejak bila airasia ada booing tmpt duduk? napa sy x taw. bnci oh!*hentak2 kaki cm bangang*

xfyfax said...

bauu kauu tue lah vi
bucuk!
;)

vidadarisakura said...

qish:
bukan..
aku saspek dari ko.
haha



shitsurei:
haha!
apa barang kaver2.



onelop:
haha!yeah!
waa...org balik kl kakak plak p kb..
memang teda jodoh kita ni kak.
haha



diba:
huhu




mee chee:
yeah!
amat!bau telur siak!
haha




miya:
sandi yg amat!
haha



hel:
haha!
hidup mesti comel!




pink:
malu bah ai.
haha




saruk:
ah!
bapok!




john:
memang pekej pun paci!
hee




epal:
astaga...

aku spray2 pun kuat gilak bau tu!
argh!
amat!




cik ayiehel:
alaa.saja tau~




wise:
yeah!
heee




poison:
sial yg amat!haha!




yern:
iya!
aku rasa stad awal tahun kali.
ntah
haha!
tapi best nda payah lari2 suda.hee
tapi MAS juga la da best!




fifax:
ketara meh?
haha

tqa said...

wakaka.. kesiam3...