dupdupmyheart

Thursday, March 12, 2009

BUAT AYAT SENDIRI.








PUNCA: AIR TUMPAH.
KESAN: AKU SENGAJA MARAH MAHU DIA NANGIS.
KEPUTUSAN: BERJAYA!

28 comments:

kEy said...

ahhahaahh~ vivi jahat~

Y E R N ain said...

kakak yg komen ni cantikla!

tqa said...

vi.. i wonder what he thinks...
mcm ni kot..

"apa la kakak ni.. mcm bongoks pn ada jgk.. dia mrh2 aku.. pastu dia snap gamba aku bnyk2! gila ka? xpa la.. pose ja.. kasi puas ati dia"

muahahahah!

apisz said...

dasar pembuli! buli aku kalau berani..lalalalala

qishie said...

"nanti aku dah besar..aku masukkan akak aku ni(vivi) kat rumah orang2 tua ganyut!"

ciK LyndaWawa igUana said...

sabo jela .....:)

mrblind said...

lu memang kejam..dengan budak kecik pun nak berkira..hahaha

Shahrul Azry said...

cover gigi!
aku nda mau ngaku yg aku vavi melissakai! :P

jajazuzu said...

apa²pun, dia sgt commmeeellll..~

eliza said...

kesian budak tu..

♥CACA♥ said...

agak nakal kamu vivi~~

Shitsurei shimashita said...

cian dier, sapa marah tu? dah, g lap n cakap sori k :)

~d!b@~ said...

kijam!!

GiGGLinG GaL said...

kamu ni dik...tak baik taw.. kasi si toyol nanges ..sian dia..cembeng suda muka dia..

ezzati said...

ko x bg dia cokelet kan kan kan...

dah dia majuk...huhhh

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

chumil budak nie buat muk camtu.suke!!hee~~

pink_butterfly said...

olooo...biut suda mulutnya...

jht ba kau V

DIK AN said...

Disepaknya akak bila dia dah besar nanti tau la...

a.b geldofg said...

comel :)

kN said...

eh baru tanye smlm..dah ade gmbr toyol comel..adoiii comel gile!!!adik,adik nak abg baru tak?abg takkan marah adik.. :P

A a D i I ? said...

hurhh? zalim !!

sol said...

kejam gilak kamu!

wahyudimy said...

Repot polis ko dera anak sendiri.

epalgreen said...

vi ko nasib baik jak bah tu..
si tuyul nda birak situ..
kahkahkah..
nsb aa dia kasi tumpah jak tu air..
:)

helena's said...

poyo,,kakak poyo..kakak poyo lagi..ekekee

xfyfax said...

kene penumbuk bila dah dewasa baru tauu
;D

vidadarisakura said...

key:
yeah!
rok ma..
hee




yern:
aku?
tenkiu..hee


tqa:
haha!
nda!haha




apis:
berani!
sini ko!
haha




qish:
baik aku kasi masuk toyol tu sekarang ni!
haha




cik lyn:
sila sabar!
heee



mrblind:
sumpah bapak ai x buat dengan bakal laki ai merangkap anak u...
haha!




saruk:
gigi ko?
haha




jaja:
aku memang comel!
haha




eliza:
haha!
persetankan!




caca:
agak2 la..
haha




shit:
haha!




diba:
lallalala





gigel:
haha!
persetankan dia kak!
heee




ezzati:
memang!
haha




cikayiehel:
nanti aku buat muka macam tu!
hee



pink:
haha!
biut in de house!




dikan:
mari kakak sepak adik!




ab:
memang aku comel kan paci!
hee




KN:
haha!
adik aku sumpah ndamahu ko!
hahaha




adil:
comel?
aku?
yeah!
hahaha!




sol:
hahaha!kejam yg comel!





wahyu:
sila repot!
hehe




epal:
aku kasi makan dia taik kalu birak...hee




helena:
jeles!
haha



fifax:
mana berani anak tu!
haha

LifeSaver said...

comel!!x mcm ko...comel tp gila!