dupdupmyheart

Saturday, March 7, 2009

BELIAU SI UBAT NYAMUK..

kamu paham kan apa maksud aku??


ini kejadian sebelum balik KL.



ini kejadian tadi merangkap sambut besday si bopren kawan.



"mari blablabla"
"sepa2?"
"aku-dia-dia-dia-dia-dia-ko"
"jadi aku jadi ubat nyamuk lah??ndamaw la..hee"
"hish...anggap jak blablbalblablabla"
....

selalu aku dapat telepas.
tapi macam lama aku nda menggila besama mereka.
araapan sama impian mereka pun suda hampir musnah bila aku balik2 menolak banyak bagi alasan ndamaw join durang kunu.
ubat nyamuk pun biarlah.
ada sepa kesah?
tedakan~
lalalaa

inilah susah bila kawan2 sendri jadi bopren.
aku pandai tu mengasingkan diri.
padahal teda hal pun.


nasib baik dulu aku menjalankan prinsip
"kawan is kawan.boypren lain2"
ertinya:
kawan mana bole jadi bopren..kawan kalau gadu boleh baik.
bopren???
hmm..pikir 100 kali aku maw berbaik.


itu lah aku boleh kawan dengan mana2 lelaki yang tidak berlandaskan "penguratan"
dan mereka tidak perlu risau mahu menjaga ati aku kunu.
apa barang.
sekian.


ini out of topic.
sebelum kejadian di atas aku deting dengan beliau.




hmm...makanan biasa2 jak..nda sedap mana...gambar dalam menu jak yg sedap.
nasib baik perjanjian setan malam ni kensel.
kalu nda mahu naik 5-6 kilo berat aku makan tanpa henti.



ok tipu.
teda rupa agnes monica pun.
ntah sepa gatal mulut panggil aku agnes monica tadi.cis!

17 comments:

GiGGLinG GaL said...

dik..saya masih cuba memahamkan entri kamu ni..apa yang ubat nyamuknye??

agnes monica?
hmm... dia cun dan seksi kan?
tentu kamu juga seperti itewww...
kalau tak mana mungkin orang panggil kamu gitewww..

Budak Panjang said...

monica lewinsky siak

♥CACA♥ said...

ala kecian vivi kesorangan heee~~ ;P
agnes vivi haha

KhaLifah feDi said...
This comment has been removed by the author.
Mee Chee said...

agnessssss..haha...dikau comel bah :)

jgn dilayan kwn laki yg cube mengurat kamu...sbb bile kwn mmg lain..dah jd boipren lain plak...haha ;p

ezzati said...

waaaaaaaaaa...ko d sabah..kalo aku tau, bole ngepauuu..huhu

F A R Y N said...

ko VIVI MELISA yer...hahahaah

ifahruzzaman said...

haahhahaha...

nyamuk ker langau nih?!

ko bkn VIVI ARVIKA penyanyi dangdut tu ker?

lalala

Anak Pendang Sekeluarga said...

Salam ziarah,blog yang menarik,semoga Allah istiqomah kita dalam apa juga urusan..jemput muzakarah di blog saya..dan sila add blog saya..tq

Tora Aman said...

teda rupa agnes monica pun..wakaka rabun apa sepa yg ckp tu?agaga

wahyudimy said...

Kìm salam sama ampal,boipren gelap mu ba tu kan..hee

~Lalalala
Sekian.

helena's said...

jadik ubat nyamuk pon takpe..janji comel cam aku..kehkehkeh

vidadarisakura said...

gigel:
ubat nyamuk=aku kak..
hee



budak:
ah!
jeles!
haha



caca:
hee..
manada kesian.
rilek jak..haha




kf:
oh tidak!
haha



mee chee:
yeah!
dats rite!
tp memang teda pun mahu!
haha



ezzati:
tu la ko..
rahsia2 lagi kunu..
hee



faryn:
ko salah eja nama aku tu..
hee




ifah:
vivi morales!
haha




anak:
salam..
utk petolongan tekan f1
haha!





toraa:
jeles!
haha



wahyu:
yg mana 1?
hee




hel:
haha!
janji!
hee

KhaLifah feDi said...
This comment has been removed by the author.
Poison Flower said...

gmbr number 2 paling sedih. knp?

lu tnya hati lu vi. HAHAHAHA

tqa said...

vi...!
alhamdulilah..
lega gilos aku bc..
akhirnya ko ngaku ko bkn agnes!
hahaha.. slmt title ai.. ouch!
:P

vidadarisakura said...

poison:
gua rilek siak!
haha!



tqa:
sekarang org panggil aku nabila!
cis!