dupdupmyheart

Tuesday, March 31, 2009

ASTAGA ..TADI HARI ISNIN PULAK KAN???SUMPAH AKU LUPA....

laaaa....


rupa2nya spa-q sudah abis.
patutpun kiah sama senah serta pasangan masing2 nda bising suda.


haha!


....................................................


oh!
aku ingat sudah!
ari tu aku bawa kawan aku yg blogger juga lepak ngan kiah n senah.


n c kawan sumpah terlopong dan terbangang.
bila kiah ngan senah mengadu spa-q abis suda.
excited gila babi lagi tu.
babi pun nda excited macam tu.
haha


kiah : spa-q abis suda.......huuuuuuuuuuuuuuuuu
senah: komfom ada spa-3 ni tahun depan...
kiah:blablablablablablablaspaqblablablabmelisa
senah:yayayayyayaa


dan aku mampu ketawa serta maki 2 ekor ni jak.


aku: haha!skarang percaya?ingat aku cerita dalam blog tu kisah tipu?haha!
semua kisah benar weh..teda masa maw reka2 cerita..hee

ckawan: astaga..excited lagi tu cerita pasal spa-q.


sekian.

12 comments:

a.b geldofg said...

sp-q tu apa?

kEy said...

hahaha~
kiah n senah~
huhu~

Y E R N ain said...

apa la penghabisan dia?

Nurul Izza said...

abis sudaaa..?
nda tau pun..hikssss...

& kamu juga pendengar spa-q dr senah & kiah:)

DIK AN said...

Taun depan Spa-R pulak. Asek Kiu je.

qishie said...

spa-qish?


fuh~

menarik!

DIK AN said...

Spa-qish = spu-ki?

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

Spa-Vi...hee!

ciK LyndaWawa igUana said...

baek bukak spa vivi..

GiGGLinG GaL said...

haiihhh... sepak kiyu lagi..

sila la nasihat kan kiah dan senah..
kasi dia tengok rancangan masak memasak pulak..

Saya Bah!!C Ola!! said...

yup2

sebab tu la i pun hepi..

alhamdulillah
teda suda yg bising mau kasi crita spa-q
hehe

vidadarisakura said...

paci:
si penipu-qasanova..haha



key:
yeah!
kiah n senah again.
heee



yern:
mana aku tahu
haha




nurul izza:
nda..
aku tutup telinga...heee




dik an:
adik sila buat review keh..




qish:
sepakan qish makan..mahu?




dikan:
spa-puqish?

hahaha





cikayihel:
kumpulan sepah?
heee





wawa:
spanggar?
heee



gigel:
haha!
tidak mungkin!
heee




ola:
bagus!
heee