dupdupmyheart

Saturday, March 7, 2009

AKU SELALU JOGING TAPI NDA JUGA KURUS. APAHAL??

aku baru balik dari uitm.


baru aku perasan.
asal jumpa ADVISOR aku konfom2 joging dalam fakulti.

pergi keja pagi2.konfom joging sebab lambat bangun.

pegi kelas komfom juga joging sebab lambat bangun.




jadi soalannya:
mengapa kah lemak bekerim disukai ramai itu sangat degil dan sukar untuk dihapuskan??

aku tidak sanggup menjadi seperti manusia ini.
lemak betempiaran!

tapi aku juga tidak mahu seperti tiang letrik ini mahupun yang ini.

sekurang2nya aku mahu jadi seperti ini


SEKIAN.

13 comments:

KhaLifah feDi said...
This comment has been removed by the author.
Shahrul Azry said...

kristin hermosa??
ko xleh jadi macam die!!
ko gemuk! :P

Y E R N ain said...

napa ko x jadikan sy sbg idola ko??
oh x cukup tinggi pula.. sy paham..

Budak Panjang said...

oi aku bentuk badan unggul siak!

F A R Y N said...

ko joging tak ikhlas...ahhahaa

helena's said...

gemuk mende camtu...ok la tu..aku lagi kurus dr ko,,ahaha

qishie said...

aku dah slim aa weh!


seluar aku semua dah longgar!


kena beli size s lepas ni!

haha

chipsmore said...

sy pon nk kurus gak
tp x kurus2x..
gemok2x g de..
huhu..

vidadarisakura said...

kf:
apa jak la ko cakap ni.
nda paham aku.
hee


saruk:
ui!
dulu suma org cakap muka aku macam kristen hermosa!
aku jak malas maw kecoh!
betul bah.




yern:
ko bidak!
haha



budak:
unggul?
hak tuih!
haha



faryn:
uina..siap niat lagi parin!




helena:
kalau la ko nampak lemak berlebihan aku ni.
haha




qish:
tambah la ko jadi tiang!
haha




chips:
ko tu suda kawin..
apa maw kisah...hee

epalgreen said...

vi..
sa nda npk ko gumuk bah..
ko jak pikir gitu..

;p

KhaLifah feDi said...
This comment has been removed by the author.
GiGGLinG GaL said...

dik, ai pon slalu gak jogging dalam rumah.berlari2 anak bersama anak... tapi satu lemak pon nda ada kurus dik.. yg kurus cuma jari kaki saja.. wakakakakakakak

feeqa said...

meh lawat kat cni, mmg senang je kurus, rmi dh berjaya http://www.udecided.blogspot.com