dupdupmyheart

Saturday, March 28, 2009

AKU BERSYUKUR........(GILA..TAJUK AKU BEBETUL MACAM SEDANG MENJAGA AKHLAK..LALALALA)

setiap org ada kelebihan ada kekurangan kan.

macam aku..


orang yang kenal aku dari gambar cakap aku kurus
dan selalu tidak puas hati dengan stetment kegemukan aku.
padahal kamu tidak tahu aku adalah pemegang kad mesin penimbang ajaib yang berjumlah 65-68KG.


gambar paras dada sampai ke atas tanpa di edit memang mampu menipu mata kamu.
dan seterusnya org cakap aku menipu.


antara tomahan2 yang selalu aku terima:
"diluar ko gemuk dalam gambar ko kurus."
"dlm gmbar ko kiut diluar ko ****"


tapi tu lah..
aku cakap aku besyukur.
sekurang2nya
merasa jugak aku kurus biarpun dalam gambar.
biarpun ketidakgemukan itu terserlah cuma dengan gambar separuh ke atas sahaja.










er..





kepada sesiapa bakal ternampak aku arini..
sebab aku bakal berada berada di beberapa tempat dalam 1 ari ni dengan kazen aku..
sila jangan gosok mata anda..
itu lah aku bagi hint awal2.
manatahu kamu cakap aku menipu.
heee
(tujuan entri)




lalala











n kepada mereka2 yang suda dibaptiskan oleh aku:

budaksetan
sarukbabi
qish
dikAN
kakdiba
masriindon
syafasaver
paciAB
atan
yanhijau
razor
kaknurulonelove
kakfarahfafa


aku tahu kamu cakap dalam hati kamu bila jumpa aku...
"comel jugak budak GEMUK ni..pemalu,lembut,pendiam dan berkualiti lagi tu.."

haha!

22 comments:

eliza said...

*kazen?

hehehe

Ola said...

haha

title tba2 btukar jd alim bah..

*salagigemukdrikobah*

hehehe

DIK AN said...

Eeeewwww!!!! Pliiiiiizzzz.... comel? Betul ke akak x salah taip ni???

kaum muda yakuza said...

gamuk sangat ka 68kg?

wahyudimy said...

Gemuk-Kurus?
Kiut-Jelek?

Taik kerbau!
Ha ha

Y E R N ain said...

comel jugak budak GEMUK ni..pemalu,lembut,pendiam dan berkualiti lagi tu..



CIRIT BIRIT 3hari 3mlm

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~huu x pe la sis klu temuk pown
.jnji cute dan yg penting BERKUALTITI :P

handhalah ibnu kamil said...

hahahha.

tak gemuk la 68 kg tuh.

cuma....


GENDUT SAHAJA...

hehe.

sungguh tidak santek dan kiut.

Budak Panjang said...

'dlm gmbar ko kiut diluar ko ****'

**** = babi?

cj7 said...

hahah.kau fotogenik wok.hahah.
dalam gambar kelihatan pelahap,apatah lagi diluar

qishie said...

xla.

time aku jumpa ko.

aku igt ko sazah masyitah.

serius weh!



kakakakakkaka

arres™ said...

benarkah ape yg ku lihat ini?
sumer org memuji vi?
kagum~

FARIE said...

lawak doww..
dowg sumer penipu..
pemalu, pendiam..
sggh xleh blah..

BeaN MorENo said...

apa la ko nih...
klau gemuk pun apa salahnye...
janji comel kan...
samala mcam aku...
tough ,macho, dan kacak...
jhahahahaha

Babyjane[The Juliet] said...

hahah ai takkan menilai org dri gmbr
:)

HazirahMahadzir said...

kerana kau dlm agenda menjaga akhlak,maka aku tag kau!
ahha~~
xD

*kau kira ok lagi..aku kat dalam gambar gemuk,kat luar pun gemuk..ngahaha~

zurina omar said...

sy nmpk gumok dlm foto,
realitinya plak..sedih.

tp..

da baca ni,, bersyukur.
:)

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

ko best...hee~~

Shahrul Azry said...

dalam gambar macam babi
kalo bergambar lagi la babi
vavi=babi?

~d!b@~ said...

aaaaaaaaaaaaa

nak jugak p huhu~

:(

eh? akak suda dbaptiskah? heh!

itu sumer politik!

owhh dgn kazen? hehehe *tiru komen eliza* :P

a.b geldofg said...

kasi aku sedup lemak ko tu

a.b geldofg said...

erk.........eliza..dan ~d!b@~

aku yg m'kazen'kan mamat tu dgn dia..di kedai mamak..atan sebagai saksi.....dgn kenduri ringkas...roti canai je

(dlm agama....kazen dgn kazen boleh kawin tau...)

heheheheheh
lalalalalala