dupdupmyheart

Tuesday, March 24, 2009

AKU ADA KAWAN SUKA EMO2!!

aku cakap aku x dapat online malam..
aku tepaksa "menurun" untuk beberapa malam ni.
mewarisi "sometink" dari keluarga aku.
aku tepaksa
sebab aku anak sulung pompuan
pastu aku cucu sulung pompuan juga



aku tepaksa
terima semua benda tu
tanggung benda tu




tapi untuk terima semua benda tu...
aku terpaksa bekorban.



aku kena pakai skirt..
pastu ikat tocang 2...


sebab..




AKU DAPAT KUASA SAILORMOON.



aku adalah sailormoon yang berkuasa bulan yang akan datang menghukum semua orang!
hahahahaha



kemudian beliau EMO!



hahahahaha!
patut ka beliau emo?




lalallallalaa!

26 comments:

This is Mine said...

haha~

vv.....vv....


*sambil geleng2 kepala...

(^_^)

Ola said...

ndak patut emo..
bgs jd emi laaa
hahaha

bgs la tu ko transform jd sailormoon,
biar sa yg waris cardcaptor sakura..
hahaha
**penat bah tgkap kad**

Sasya Willis said...

memang comel..hikss
salam kenal & ziarah =)

Q said...

baling selipar jek patotnye...

besi said...

tak patut....betul2 tak patut...
vi ikat tocang...ya Allah..mesti comel gilanya

vidadarisakura said...

farah:
hehee..

aku angguk2..
lalala




ola:
astaga!
aku lupa bah aku sakura!
cis!




syasya:
salam2..hee




q:
tolong baling utk aku weh..
hee




besi:
macam kanak2 ribena la aku tambah
heee

~d!b@~ said...

patut patut!!!

kalo akak, akak emo jugak :P

hahahahahaha

tqa said...

hahahaha!
ko jadi sailormoon
aku bini popeye the sailorman la!
olive~

*pasti org itu emo kerana dia diperkotak kasutkan. (eh.. kotak katik ba kn?)

arres™ said...

ahahahha...
bole aa ko hapuskan segala menda yg ade kt tandas ofis ko tue...

BudAk hijAu said...

hahahhaha...

siapakah...?

GiGGLinG GaL said...

siamang sungguh!
ku pikir, kamu menurun dari mana punya antu keliwon.. rupanya maw jadik sailormoon..
patut la kawan kamu emo...

jajazuzu said...

hahhahah...udah² la tu vi. takde keja ke? meh tolong aku buat stok ni

shi3la said...

ko kansss...kalau akak bkn setakat emo jerk..mau meroyan haku tau..

epalgreen said...

sumpah aku emo!
hahaha
ape kes tocang dua?

PJ selamba said...

bila nak dapat kuasa wonderpet ni?

Y E R N ain said...

aku ada kawan senget!

vivi mellisa.

Tora Aman said...

kotoh..hahaha kena jd sailormoon..waakkaak

Jard The Great said...

vi.. dah dpt gaji ke blom nih???
heheh...

qishie said...

aku cardcaptor sakura.


siap ada hamster kiut..ko ada ke?

helehh...
:p

kEy said...

h0hoh0~
yeah sail0rm0n..
beliau patut em0~

nurul khairunie said...

hati2 dia suda jd emo.
=p

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

SAILORMOON!!dengan kuasa bulan akan menghukum mu...dush dush dush..

S h i n o said...

emo sikit2 dahla... :)
klu melebih2 mcm meluat plakk

Poison Flower said...

ah kata kat org ceh!

Mieaa said...

ok.

i'm off.

babai.

lalalalalala

LifeSaver said...

patut sbb alasan ko nda logik lnsg utk melarikan diri dari dia...