dupdupmyheart

Saturday, March 21, 2009

AKSI MELAMPAU SEEKOR KAWAN.





ada yang kenal makluk2 dalam tu?

21 comments:

akuxbiadab said...

macam jin berak atau jin terberak dan rimba berak...huh

Atan said...

VI kenapa tak jadik back up singer

mr. hafis said...

get a life, get a life.

jejaka anggun said...

lawak betul budak2 tuh....

Qaseh Qasturi said...

rimbabara?..ke tempat bara?
persoalannya?...

pakwe ko dalam tu ke vivi?

miSz.haNie said...

mcm siamang!

a.b geldofg said...

tk kenal

~0~ said...

Adakah mereka terlalu educated @ terlalu kreatif???

Cam beruk dalam rimba pun ada aku tengok...

epalgreen said...

beruk bah!
:)

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

~sis vivi
.gile hebat doang perform
.klu masuk gangstar neh confirm menang :D

patungcendana said...

tak kenal...huhuhu...kau jgn kagumi aku lebih2 vida...lupa diri aku nanti...:-)

Poison Flower said...

haha mn kau rembat sial?

FARIE said...

cam beruk mat yey..
yg 2 owg kt belakang tu lg x leh blah..
siap joget lambak lg..

~miszirdawaty~ said...

xla aku kenal makhluk2 serupa jin nih..
lalala~

Ahmad Azrin Aziz said...

hah.. dah macam rupa ungka..

kaum muda said...

dak, kalo knal pun dak ngaku..

zeela lalala said...

adoih.

eliza said...

ooo aku pun nda knal..

pink_butterfly said...

sapa bdk2 tu V?


adakah boipren2 kau???

vidadarisakura said...

cbiadab:
haha!
memang pemberak tu..hee


atan:
masa tu aku masi beralat sulit perempuan.

haha!


hafis:
dun take it serius.
everyone hv their own life.
dn ini mereka.
hee


jejaka:
hee!
itu motif yg aku maw tunjuk.hee



qaseh:
haha!
kawan punya bopren kak.
merangkap kawan tapi musuh main2 aku..hee



hanie:
haha!




ab:
laa..ingat ko kenal..
heee




0:
mereka itu lucu.
haha!




epal:
sort of!
haha!




intan:
haha!
menang kalau petandingan grup paling buruk!
hahaa




patung:
heee..
ok..then respek.hee



poison:
ko kenal ka weh?
haha!
mati la aku kalau ko kenal..
diorang x tahu aku ada blog!
hahaa




farie:
haha!
kretip cam gampang siak!
heee




mis:
haha!




ahmad:
haha!
ada2!
hee




kaum mudaL:
aku mengaku kawan aku..hee




zeela:
haha!





eliza:
bagus kak.
jauhi!
haha




pink:
bopren teda di dalam bideo di atas.
haha!
kawan aku sekor babi tu jak.
haha

LifeSaver said...

aku nda kenal!