dupdupmyheart

Wednesday, February 4, 2009

U SUKE MEMPERMAINKEN PERASAEN AI TAW!

astaga...
punya bidak aku cakap keyEll

kakakaka!!!

......................................................

lokasi:
de store.


c gadis comel sedang membeli coklat
banyak.

dikutuk.

lemak2!!blablablabla!!kurusgemukkununblablLabla..

c gadis comel memberontak:
kamu jan ikut aku makan ar!!aku makan tapuk2 ditandas ni!!


lemak2!


ah persetankan!!kaaa~Ta gadis comel itu..


di ofis:

"v..mana coklat ko.."

"ada!!ni!!tolong buka!!"

siap.
coklat itu gadis comel ambik.
dan jalan.

"weh ko maw pegi mana tu??"

"AKU MAW MAKAN DITANDAS!~"

15 comments:

Dato Paduka Masri said...

bagus bah tu makan di jamban... baru muha pun macam jamban nanti....

LifeSaver said...

huh~ makan..lps tu sng nak melabur..bagus2!!!

GiGGLinG GaL said...

ishhh... makan di jambantan.. yayyy...
banyak perisa tambahan tu v
kamu tak sedar ada kuman dan cikungunya berlibihan di sana..

vidadarisakura said...

dato:
patut pun mua mu macam jamban ku liat..
lalala



life:
pakej bah!
makan-berak


haha



gigle:
kesedaran sivik aku sangat tinggi kak..hee

F A R Y N said...

vida..
ko ni pengotor..
jadah mkn lam jamban?
hahahahha...
aku nak cite sama abg pink...wakakaka

~d!b@~ said...

uhh
vivi.. nda ayu gitu iskk :P

budak jahat said...

makan dalam tandas takdahal..
tapi jangan makan apa yang ada di dalam tandas tu oke ;)

Atan said...

memang kedekut taik idung masim ko vi

vidadarisakura said...

faryn:
haa!!
betul2!
ko crita la..
sepaya dia rijek aku..
kakaka

(bajet kena suka c abg pink)
akakakaa



diba:
ai kan anak jantan kak..adaka dikaw lupa...hee



budak:
laaa...kenapa nda boleh makan?
boleh la~



atan:
salah!
kalu ko minta taik idung masin memang aku bagi!
kompom!

budak jahat said...

heh! suka hati kau mahu makan ke tidak =P

eliza said...

makan la di mana2..janji perut kenyang..

ab geldofg said...

jadi je ye selera ko.....dlm tndas pn jln

vidadarisakura said...

budak:
oo..macam tu ka tauke?



eliza:
nda janji kak..
hee


paci:
al bangang ka apa kamu ni?
ngat aku ni kurang kesedaran sivik maw makan d tandas?

sot

hee

Ola said...

ko gmk tei pla??
mcm x jga pun tuh..
berisi jak..
wakakak..xP

vidadarisakura said...

ola~
cabi2 berisi

hee