dupdupmyheart

Monday, February 2, 2009

TAHUKAH KAMU BEG AKU SATU LEVEL DENGAN POKET DOREMON?

SUMPAH.

Sepa masuk bilik aku perlu signbod

sepa masuk almari aku kompom sesat

sepa tengok beg aku kompom hilang

dan

opismet aku C nur sangat boring sampai..
dia pegi kemas beg aku.

kemas2 nda pa

ni siap mengutuk segala peralatan dalam beg aku.

DEM U!~

dan sekali lagi mengkantoi kan aku depan abang teknikal!
argh!~
mengapakah dalam banyak2 hari d dunia ini
mesti hari ini niat suci ko baik sangat maw kemas beg aku??

terima kasih daun keladi opismet!


antara dialog beliau.

"v!!tisu ni ko buat apa???

oi!jangan buang!mana tahu emegency teda tisu.

(tisu berkenaan tisu recycle yg ndataw keberapa kali kena guna)


"ni coklat mana boleh makan..berapa tahun suda dalam beg ni??"

oi!!itu gula2 hacks la!!bangang!
jangan buang!nanti mulut aku bebau aku makan lah!

(gula2 hacks tersebut menyamar jadi coklat!hebat kan?)


"astaga..tutup2 pen ni napa banyak tul?pen ko teda pun?"

"bah buanglah!!"

(malas maw gaduh)


"ya ALLAH..apa2 jak lah dalam beg ko ni..
tiket bas ni ko guna juga yg koyak2 ni?"
resit2 ni???pening aku!

"iya2!!!buang lah!!bising~"

(aku lupa buang..ngat maw claim sama mama aku..ndapun bukti aku naik bas ari2..tipu tul)


dan banyak lagi..itu belum masuk dia komplen beg aku yg bocor tu..
haha
sumpah dia pening
terus minta penadol.
tapi aku ada penadol period jak.
haha


sesudah itu.
membebel
mengomel
mengutuk dan sebagainya

"aish..teruk2 aku pun nda macam ko"

lalu
dia pun buat pengumuman

KEPADA SESIAPA YANG KEKURANGAN BARANG..SILA CARI DALAM BEG VIVI.
BEG VIVI NI ALAT2 DOREMON

aku cakap terimakasih.

lepas tu main kejar2 lagi.
bos teda.
pegi deting!
cish!


dan
paling aku ndatahan

dia bagi aku list nama
suruh aku pilih buat pilihan jadi bopren
gila?


jadi aku suruh dia buat grade setiap satu.
nanti aku pilih..

haha


ok!pukul 5.15 suda!
maw balik!!

oh dem~aku masuk keja yg 1 lagi..

hurm~aku menjadi robot!!

BERTUKAR!!!!

16 comments:

Babyjane[The Juliet] said...

kalau agak2 cari bf dalam beg vi pun mesti jumpe
:D

KhaLifah feDi said...

agak2 ade tempe tak kat beg tu vida?

hehehe........=)

Raihanna said...

isk... V...
nape beg ko serba boleh nie...
keh2...

mcm2 ade dalam beg ko...
keropok lekor ade x v

Tora Aman said...

link sm poket aku ka beg ko tu?

:-?

ab geldofg said...

bnyak nya entry ko ni hari...ni msti curi tulang masa kerja

~d!b@~ said...

owhhh
patut laa aritu kamu jalan macam tertunduk tunduk sket..

cesss
akak ingtkan sebab kamu pemalu, rupe2nye sebab beg berat!
tertipu akak!

haha! :P

one love said...

hehehee!

beg doraemon! akak ingat beg akak je penuh benda2 sedemikian rupa!

kita geng!
hahaha

budak jahat said...

eh vi, nanti jahit la beg itu di perut... baru bole jadi doremon maa ;) hehehe

LifeSaver said...

vi..aku ilang semangat...ada x semangat aku dlm beg ko???ko curi ye bah~ hik3

m'Z faRa.. said...

oi...
jnagn malash nak bersihkan la vida...

pEJaL oNly said...

hahahaha....
cam best jak beg ni...
mana ada jual???
hehehe :p

pEJaL oNly said...

hahahaha....
cam best jak beg ni...
mana ada jual???
hehehe :p

-

ayie_helena said...

agak2 farid kamil ade x lam bag tu vida??lalala~~

vidadarisakura said...

baby:
ada..
ko mahu?
hee


kf:
teda!sumpah~


rai:
ada!hee


tora:
nda..aku punya versi lain..
hee



paciab:
ko tunggu aku cuti.
sumpah teda entri.



diba:
haha..politik berjaya~
laalala



onolove:
yay!!
tapak!~


oh tapak itu ertinya gimme five..hee



dakjahat:
gud idea!boleh kaver lemak aku.
haha



life:
ada la!
ko kan musuh chentaku..
hee



mzfara:
suda ada tukang kasi bersih..
saya hanya mangsa keadaann..
lalala



pejal:
ini baranng baik punya~
abis stok
haha



ayie:
ohno!~diharamkan nama farid suda..
haha

.:: Lucky Fingers ::. said...

wah... kuih dorayaki ada?? bole bagi sikit?

v, tolong la..kemas beg tu.. malu kalu ada bofren ensem dalam bas nampak isi kandungan beg itu.. suda tentu tak jadi maw ngorat sama kamu..
tapi kita nda taw..kalu2 bofren ensem tu sama juga begnya adalah poket doremon juga..

vidadarisakura said...

lucky:
huh kak..
beg kemas pun manada org maw ngorat
haha