dupdupmyheart

Sunday, February 1, 2009

SPEECHLESS DAN HEPI!


kata-kata dari aku untuk c pengarah2 TERUK-POKOK KELAPA-TAMBAT KAKI-STABIL!

kamu sungguh hebat!
sumpah~

aku ikut mati bersama emosi kamu semua.
aku suda cakap
aku tidak punya hati yang malar dan tetap tetapi sentiasa berubah2
bukan bermaksud tiada pendirian
tapi
bila mata memandang, melihat, menghayati, merakam, memikir dan menerima
emosi pun menjadi sangat tidak stabil
semua menjadi kecamuk
hepi utk sesuatu yg lucu
sedih utk sesuatu yg sadis
hilang utk sesuatu yg pergi
ketawa utk sesuatu yg sinis.

oh
tapi aku tetap gila
jangan risau..
itu wajib..

lalala


ketentuan illahi sungguh

haha


dan

sungguh ini bukan aku
aku kan unexpected


haha


lalalala


er..ada sepa2 maw belanja aku besok pegi tengok sekali lagi?
haha


tanx kak DIbA!!!
ailebiu!
heee


tenkiu kerana melayan karenah aku

dan..aku tahu kakak terpegun melihat kecomelan aku!
haha
okeh aku tipu~hee

oh ya..
nasib baik aku mengaku aku berperangai buruk
dan dia juga suda bersedia dari segi mental dan fizikal utk itu
kakaka


dan doa kita utk full house sepaya kita duduk seat belakang sangat berkesan
lepas ni kita berdoa kita kurus bersama..macam?mahu?
hee


kak..
agak2
budak tu usha2 aku ka tu nanti?

kakkaka

serta kepada macik.. aka merangkap mummy kpd kak diba..
sumpah kami tidak berpoya2..
kami hanya membuat lawatan sambil belajar tadi..
dan saya alim2 sedikit tapi setan2 banyak
haha


faryn..
aku usha2 rumah ko teda pun weh..
aku lepak kedai mamak bawah tu
jadi aku anggap ruma ko bedekatan mamak tu.
adaka betul?
haha

er..jangan bagitahu abang pink yg aku single tapi cukupla sekadar comel.
aku redha
haha

...........................

baru aku paham perasaan CJ7 bila dia try bukak blog aku tapi biru2 jak dia nampak
bullshit!~
1 jam aku tunggu jugak
1stym utk selama ini!
aku maw gila suda tadi!!
nasib baik aku memang sedia gila.
sekian

.....................................


BUKTI PEMBAYARAN

INI KAMI

(sila ngorat kakak bertudung ini..mata dia lawa seh!~)
hehe
dia single..kompom!


INI MEREKA

sumpah
aku suka mereka2

sekian

21 comments:

KhaLifah feDi said...

emm lalalla.......
wah byk dpt info di DBP vida..? hehehe..

~d!b@~ said...

i luv u tooooo muahsss!!
betul2.. mari kita sama2 doa ;)

kompem arr budak tu tergoda ngan kamu!
akak berani kerat kuku laaa hahahaha

akak hope gile kamu dapat that *budak* yang kamu minat dalam cara yang terhormat spt yang kamu mau hehehe ~amin! (cepat cakap amin jugak!)

ketentuan illahi - yaaa, thats the word for today!

kamu rase mak akak akan terrrmakan ke ngan pengakuan kamu psl lawatan sambil blaja kite nih? :P

neway, thanks jugak to u!
i'm happy we have such a happyhappy time & day :)
just let the friendship bloom sis!

.:: Lucky Fingers ::. said...

wah..lawatan sambil belajar ya..

nurainmunderfahn. said...

selamat berhujung minggu.
(komen terbaik setakat ini)

LifeSaver said...

aku nmpk kecomelan mu dimerata tmpt..ko skrg tgh promote diri ke vi???


p/s:adakah sbb diatas ko membeli webcam??kah3

vidadarisakura said...

KF:
ko rasa?



diba:
kak sila rasuah mami kakak sebaik nya..
haha


lucky:
betul!~
nda tipu..
sumpah tipu..
lalalala


ain:
sumpah niat ko dikesan jugak.
tidak baik!


life:
ko rasa?
haha

PJ selamba said...

kesian...

vidadarisakura said...

er..
sori?

kesian kenapa?

teda cerita sedih pun..
lalala

nurainmunderfahn. said...

dia kesian kakak tu tpksa bawa ko la.

vidadarisakura said...

ain:
bopren ko ka tu?


2-2 kompom kasian..


lalala

eliza said...

bagus..bagus.. aku suka tengok ko hepi.. =)

apisz said...

TAHNIAH!!

muahahahha...

(^_^)

KhaLifah feDi said...

wah.tlg kirim pd kamu sendiri ok vida..


toin2...:p

~d!b@~ said...

ye ye
sudah drasuah..
akak siap cakap, tul makk.. kitaorang blaja betul2 dengan sepenuh hati sampai xperasan pakwe2 ensem yang ade kat situ hehe

ok x? ok x? :P

vidadarisakura said...

apis:
hadiah?
hee



kf:
kirim apa?
hadiah?
sila3



diba:
iya kak?
bagus3..
sila tambah:
sampai kami pun teda 1 org yg perasan juga..
hahaha

vidadarisakura said...

eliza:
hee..

tenkiu kak..aku hepi bah kalu ko hepi jg..
hee

kak..kasi masak utk aku..
lapar ni.

KhaLifah feDi said...

sila tinggalkan almt hatimu vida..

aku mahu kirim hati aku ..=)


bhahhahaha.......

LifeSaver said...

ntah!!aku xleh rasa2 ni~

ab geldofg said...

ptama kali aku tmui pkataan illahi dlm blog ko hehehehe

F A R Y N said...

tet!!!
tekaan ko mmg salah...
rumah aku bkn di situ...
sila teka lagi...hahaha
yg penting..dari DBP nak pi umah aku ialah 1km..lalalalala

vidadarisakura said...

kf:
lepas tu ko mati pasal aku bakar lepas tu bagi makan kucing.

mahu?



life:
lidah ko OKU dowh!
haha



paci:
suda ku cakap.
ketentuan illahi..
lalala



faryn:
baik!
nex tym aku usaha mengusha...hee