dupdupmyheart

Monday, February 9, 2009

SHAH ALAM SEKARANG INI MACAM BERADA D PALESTIN

sumpah!!
aku sekarang kompiush lokasi suda ni

dari tadi bom sana sini
sakit kepala aku!!
cis!!
sampai aku rasa ruma aku pun ikut begegar
nanti kalau ada kejadian tanah runtuh aku tahu suda maw saman sepa.
awas!


hari lain nda bole main meh?
kenapa mesti ari ni??

aku perlu ketenangan tahu!!!
aku tenga berchinta dengan proposal skarang ni!!



13 comments:

Shahrul Azry said...

itu la sbb melakukan proposal hari isnin adalah tidak cool!
main mercun jugak cool! ;)

LifeSaver said...

hahhaa!aku sokong org yg main itu!!!

Ola said...

wee...
smpat lg bah skip bwat proposal..
ahahah..
tu la ko lmbt balik sabah bah..
cni pun gila thaipussam ni..
suma mau main mercun..

Budak Panjang said...

kau tunggu aku dan sarul datang maen mercun tembak ke rumah kau!

KhairiL's said...

org maen mercun mmg besh...
tp tidak utk di dgr


haha

F A R Y N said...

ari ni last day raya cina ...
biasa la tu...hahaha

qishie qawaii said...

hahaha~~
kasihan kamu...

thaipussam pon maen mercun ke??
gile da terbalik mazhab ngn cine..huhu

rantong said...

Sekadar ingat mengingatkan. Sambil berblog, jangan lupa selalu berdoa untuk saudara kita di Palestin. Doa Qunut Nazilah

“Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuham, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”
Sumber: JAKIM
View Profile: Rantong

apisz said...

bestnya klu ada bunga api kat tempat aku..hehe..leh aku amik gambar...

p/s: takkan ar bunga api tu sampai sejam??? kejap je kan...so pastu mesti leh wat proposal tu kan...

besi said...

sambutan apa ?

pink_butterfly said...

fuhhh....

mmg sama la mcm d palestin!!!!!!!!!!!!


saja sapot V...nanti nda sapot, mrajuk plak! haha...

KhaLifah feDi said...

salam vida ape kabar kamu vida.lama kf tak dtg n tak usik kamu yer..ase rindu pun ade tp ape buleyh wat ..aku blom sihat emm..huhuh..nie kf dtg just nk hilgkan ase rindu pd blog nie dgn tuanyer sekali emm..lalala...=) {sila senyum utkmu sendir ok vida]

semoge ko terus rajin dgn blog ok..kf doakan ko sihat n ceria dgn blog ok...

*** semoga Allah merahmati perjln hidupmu temanku vidadariskaura****

isnya Allah aku akn dtg lagi bile aku dh pulih sepenuhnya...sekian..take care n senyum selalu...n kirim slm pd diri kamu n kak eliza..n all bloger ok..bye2..slmt mlm...

vidadarisakura said...

saruk:
stady sama tidur awal lagi tidak cool!!


life:
ah!sokong saja!


ola:
ini cina yang main loo
hehe


budakk:
cuba terai!



kai:
macam gampang yg mendengar!
haha



far:
mentang2 bopren cina..
lalalala
aku antam jak..
haha



qis:
sambut las day cina bah tu..hee



rantong:
tolong ingat untuk aku!



apis:
masalahnya
kejap stop
pastu main balik
pastu stop
pastu main balik!




besi:
maal hijrah kot!
ntah~
alalala




pink:
aiLaikke u..haha



kf:
laa..rilek suda..
hee