dupdupmyheart

Monday, February 9, 2009

BILA HARAPAN AI MUSNAH

dem!

PGL nda jadi pegi~
ok fine~
suda recovered.


paintball plak kensel!!

cish!!



alangkah!~

(sila baca seperti anda sedang mendeklamasikan sajak utk gepren bopren anda)


CIKBOS~
tahukah dikaw disaat kau bertanya
"sepa maw menembak bosensem??"
dan
aku adalah org pertama mengangkat tangan
dan berkata dengan excited sambil berdiri
"saya!!!!~"


CIKBOS~
tahukah dikaw..
aku suda terbayang2 ingin menembak bos secara kejam seperti rejim israel yang bangsat itu.
aku suda terbayang2 dia tewas ditangan aku
dan
aku pijak kepalanya sambil mengangkat tangan
dan
sebelah tangan mencekak pinggang
dan
ketawa berdekah2 seperti sinchan
dan
.
.
.
.
.
bayangan itu musnah tatkala
hempon murah ku berbunyi menandakan masuknya msg kedalam hempon
ku harap message jantan2 yang ingin berkenalan dengan si comel ini
cish!
rupanya~

"girls,x jadi main paintball..so sorry.."


i het u cik bos!!!
i tau u g deting ngn bosensem kan?
ai x kesah
ai rela~
tapi ai hampa tidak dapt menembak beliau!

sekian~

15 comments:

This is Mine said...

aish!!

terlepas peluang itu..

xpe2x...

len kali mesti ad peluang len...

ps: v, ko kena wt backup plan ar len kali...hehe

=)

Budak Panjang said...

hahahaha padan muka kau!

Shahrul Azry said...

gua rasa setan bos 2 kuat!
2 lu xjd tmbak die ;)

KhairiL's said...

haha
len kali plan btul²

~d!b@~ said...

wawawawa

musnahlah suda harapan & impian iskkk
cemane nih? :P

BeaN MorENo said...

kau tau menembak ke bah...
bukan ko hebat dalam sumpitan ke???
len kali pegiopis bawakla sumpit...
pastu ko buat belon kecik byk2 buat jadi bullet pastuh ko sumpit la boss ko...
hahahahaa

Ola said...

ola turut bersimpati...
T_T(^0^)

apisz said...

haha..jom main tembak2 ngan aku lak...

wakakkakaka...


(^_^)

vidadarisakura said...

farah:
ya!bekap itu penting!



budak:
muka ko nda padan?


sarul:
gua rasa pun camtu!


kairil:
ya!plan!!


diba:
adik kakak kan ada~
hee


bean:
mari aku sumpit ko!
hee



ola:
simpati diterima



apis:
mari aku timbak ko!


hee

Monkey D Luffy said...

ko jeles sama dia ka?

cj7 said...

cik bos penbol sm aku.

nurshafiqah said...

berani sngguh.
sape yg xcerdik mesti ttnye2 asal tulisan dy xmncul2/
hehe
pndai je wat same color..

LifeSaver said...

tahukah kamu yang aku pon mahu menembak ko!!

(sila baca secara syair~ hahaha)

vidadarisakura said...

ambuk:
apa barang jeles!
hee



cj:
cis bedebah ko!
haha



nur:
adik cakap apa ini?
kakak nda paham..hee



cesh!trip kakak.
haha



life:
aku pun!

GiGGLinG GaL said...

wah..kamu punya bakat mendeklamasi sajak kejam..
apa kata kamu masukkan perkataan
"ditembak menggunakan senapang gajah.."
wah.. kelas gitu!