dupdupmyheart

Friday, February 6, 2009

SATU PUJIAN = SATU JERAWAT...SATU KUTUKAN JERAWAT PUN HILANG..

ini pengakuan berani mati.

TAHUKAH KAMU BAHAWA SETIAP GAMBARAJAH BOLEH DI EDIT UNTUK MENGHILANGKAN KECACATAN..

maaf menghampakan kamu
aku sebenarnya kurang comel


oleh itu
sila kutuk aku..
sekian..
n
sori kalau gambar-edit-menjadi-comel itu menganggu pikiran kamu.
selepas ini
aku tunjukkan muka aku sebenar..
lebih kurang macam ini.

sila tukar setting baru dan register muka ini d mata kamu.
sekian~

kepada yg berkenaan
puas ati??

10 comments:

budak jahat said...

wow comelnya! i terpikat la!

wiseman1stopcentre said...

terlalu merendah diri..lebih kenit dari amir..i'm sori...
dah terpikat ar ni...
be hepi!...stay cute!

eliza said...

ah tolong la dik...
jgn menafikan kecomelanmu...

lalala

Babyjane[The Juliet] said...

ahhhh
ngeri giler gmbr itu
huh
vida jahat
buat aku mimpi ngeri jaa ini malam

LifeSaver said...

huh!!aku sanggup meletakkan pic gigi kamu dari wajah ini..membuat kan aku imsomnia..

ab geldofg said...

sbijik mcm muka ko v bila tua

epalgreen said...

aduh vida..
comel habis bah!
ko nda pa2 ka?

~d!b@~ said...

hoh?

ini ke org yg maw p tgk teater itu?
oh nooooo
seram bah! huhu~

vidadarisakura said...

budak:
ai nampak kejujuran u macam shiALL~


wise:
kalu aku meninngi diri kompom kamu2 menyampah kan~
hee


eliza:
ah kakak!
kau sungguh pandai menjaga ati ku~
lalala


baby:
memang khas utk ko!
aku frust ko nda maw ambik aku sebagai model!
cis!


life:
aku berjaya mengkaburkan mata ko dengan gigi ku.
sekian~



paci:
gila hebat ko paci dapat meramalkan kejadian aku akan datang..
lalalal



epal:
jujur shial!!
hee


diba:
alaaa kak..please~
ai sanggup pakai topeng utk u!
hee

Ola said...

updating memory....
....loading......
ok... set..
hohoho
chateks nyer..
xD