dupdupmyheart

Tuesday, February 17, 2009

SADISNYA NASIB ALAM SEKITAR MEREKA!!

ok sekarang giliran aku!!


aku tengah memekak dalam bilik sambil layan lagu setan mana ntah!!
haha!!
sila jangan kesiankan telinga mereka kerana jantung aku lagi sakit atas perbuatan mereka.
hahaha



dengan suara gedik sial maw mati:

demi napsumu teida lagi yg tinggaLLL!~

rosakkan!!
musnahkan!!
rosakkan!!
musnahkan!!
yay!!yay!!yay!!!yay!!!



TERIMA KASIH KEPADA MEREKA YANG MEMBACA ALFATIHAH DAN YASSIN IN ADVANCE SEMPENA BAKAL KEMATIAN AKU..
SEMOGA ROH KAMU2 DIRAHMATI ALLAH..

AMINNNNNNNNNNNNNNNNN....



kredit to young n dangerous!

18 comments:

Budak Panjang said...

best sial sora gedik santai!

vidadarisakura said...

haha!!!
fak la penyuara gedik itu!!
kakakaa

Budak Panjang said...

hahaha penyuara gedik adalah hebat sial!

~d!b@~ said...

ih ih ih

dak ni... akak ckp kan, nak jln jauh tu.. mulut kasik kaver2 sket..

hopefully sumer ok utk vivi :)

pink_butterfly said...

V,

sdap ka sora kau? haha!

vidadarisakura said...

budak:
yang paling amat doh!
haha


diba:
heee
iya2!!
jaga mulut2!!


pink:
ko maw rasa?
tp sori..
aku gay!
haha

one love said...

chill vivi :p

eliza said...

apa la mo jadi ni....

tekejut aku...ngeh :P

vidadarisakura said...

onelove:
yeah!!!
chill!!!!

vidadarisakura said...

eliza:
jadi-jadian!
kakakaka

Shahrul Azry said...

sadisnya persekitaran vivi melisa! :P

kau rosakkan!!
blog pak karamu!

kau musnahkan!
blog pak karamu!

ab geldofg said...

al fatihah...ibu segala surah

vidadarisakura said...

saruk:
pak karamu penasihat doh!


paci:
semua org tahu.

ab geldofg said...

oyekeigtakusorangjeygtahu

vidadarisakura said...

tu la..
ko ingat org hebat jak tahu?
lallalala

LifeSaver said...

sape yg mati v?

DIK AN said...

Fuck YAD! Langgar Lari lagi best!

Hahahaha~

FEXAN_MY said...

hahhaahaa... sot btol... sah2 ko idup lgi kan!!!