dupdupmyheart

Saturday, February 28, 2009

PERIHAL SI COMEL GOLONGAN ATASAN!

mama aku org kota belud
bapa aku orang papar.

rumah aku d kota belud.
kehidupan aku dkb sangat ganas.

aku kan golongan atasan di sana
sebab aku cucu pertama perempuan sebelah mama aku.
jadi otometik bawah2 aku semua golongan bawahan dan berhak campur wajib ikut cakap aku!
awas!
sepa berani menolak!
ketulahan on de spot beh!
ai kan berdaulat.comel lagi tu.
lalallalaala

secara kesimpulan golongan bawahan aku merangkap adik beradik sama kazen2 aku.

tapi.


di sebelah bapa aku lain kejadian.
bapa aku anak tunggal.
tapi
memandangkan datuk nenek aku divorce
sebelah datuk ada 3 aunti n 3 pacik.
yang bongsu muda dari aku
disebabkan aku rapat dengan 5 adik bapak aku
yang bongsu otometik jadi kuli aku juga!
haha!
beliau selalu dibuli oleh kami!
lalalala
jadi.
aku masi golongan atasan.

sebelah nenek aku
still aku juga cucu pertama sebab bapa aku anak tunggal
n nenek aku single dan bujang sehingga sekarang.
ADA SESEPA BERMINAT??
jadi aku rapat dengan sepupu2 bapa aku.
auntie paacik2 aku la yg berjiwa remaja.
walaupun kadang2 aku merasa jadi golongan bawahan bila auntie2 n pacik2 aku membuli aku!
cis!
tapi
AKU MASI BERGELAR GOLONGAN ATASAN BILAMANA
bila aunti2 n pacik2 aku yang masih dbawah umur WAJIB still kena ikut cakap aku.

tugasan terbaru kepada mereka:
hafal lagu serangga pilihan



AKU KAN KAKAK!
lalalalala


KESIMPULAN PENCERITAAN:
nda kira pangkat macik pacik.
aku masi golongan atasan!
haha!
dan saya sangat disayang oleh mereka.
saya pun sayang mereka semua sangat2!!!!

11 comments:

KhaLifah feDi said...

aq org felda jb
.kecik2 dulu selalu mem baling2 buah kelapa sawit..

ptg2 aq sgt gemar mandi-manda paya sampai merah mata aq..heheeh..
tu ajelah aq nk citer hehe..

♥CACA♥ said...

ya serangga pilihan harus dihapal.haha

DIK AN said...

Ogok,Ogok,Ogok,Ogok,Ogok,Ogok,Ogok,Ogok,Ogok.

kEy said...

h0hoh0~!

aku terdgr lg lagu serangga~!
owh~!
suda suda...

NuRuL wHaTeVeR said...

oitt.. kotabelud dimana?
hahah.. saja menyibuk hehe

Mieaa said...

ko disayang?
betul ba?
hahahaha :D

~d!b@~ said...

bila bace entri nih.. akak macam blaja alaa owhh ya, salasilah keluarga vv? err hehe

okok
skang sepa kakak?

akak kakak atau vv kakak? lalalallalala

jadi?

~miszirdawaty~ said...

wahai~
kamu urg kb plak...
lupa o dlm bajau pa bnd tuh...
org sama ka??? aku lupa. wahOho~
siyuk eh jd urg atasan...

[aku slalo jd bawahan. xkira sepa yg tua. coz aku pendek n kecik. wa~]

eliza said...

adik aku pun sayang dgn ko tau..

ko syg aku jgk kan..hehe

GiGGLinG GaL said...

aduh.. maw gilak dengan serangga pilihan!

Budak Panjang said...

taik!