dupdupmyheart

Friday, February 6, 2009

PELUANG BERSPARING BERSAMA C COMEL.

merujuk kepada ini.

klik



dan sekarang aku tengah pikir ayat2 cinta utk boscina sepaya kasi balik aku awal hari sabtu ni..
aduih~


ada sepa2 tahu macam mana maw p situ?


okeh..
aku malas maw berpolitik.
ada sepa2 maw bawa aku pegi situ
hee

11 comments:

eliza said...

ko tunggu...kjp lagi ramai tu yg mengoffer diri...
ko siap2 jak..hehehe

budak jahat said...

aku taw! bos kau bole bawak kau p ctu =P

Shahrul Azry said...

jalan kaki je!
kasi turun berat badan :P

LifeSaver said...

huh!taktik tackle xtau malu~ hahahaha!

Dato Paduka Masri said...

ko mo pgi ka....??? aku pigi ni???? hehehehehehe

~d!b@~ said...

huh?
xmaw politik konon..

mane ni..?

fafarafa said...

hahhaaha vi, tu dato masri dh offer tu. peluang keemasan tuh.

ekekkekkeke

GiGGLinG GaL said...

stuju sama eliza..
v tunggu je..nnt pasti ramai yg offer diri...
silap2 bos cina kamu pon baca ini
lalu terus mengoffer diri..
lalalalalalallala

vidadarisakura said...

eliza:
lepas tu menyesal sebab oper..
haha


budak:
ko ingat boscina aku tu ada hati maw berpuisi sana sini?
hee



sarul:
kalau jalan tangan naik berat badan meh?



life:
pasal ai pemalu la ai buat tektik sebegini.
haha


dato:
ah!!malas keluar dengan indon!!
haha
dasar Mas dari indon=masri
haha



diba:
hehe..
sis u noe jg kan..
ailaiike u~
hee



fara:
ah!ofer taik kucing tu..hee



gigel:
hee..
boscina ai mata duitan..
mana maw tutup kedai.
haha

ab geldofg said...

bos ko dah lama baca blog ko...diam2...aku yg kenalkan

~d!b@~ said...

ketukketampi :P