dupdupmyheart

Wednesday, February 11, 2009

OTAK LAMBAT LOADING..JANGAN TANYA SOALAN MENCABAR BOLEH??

boleh kenal?

umur berapa?

sihat?

buat apa?

ada boypren?

tinggal mana?

sudah makan?

sudah mandi?

sudah minum?

sudah berak?

ok tipu..yg soalan last tu aku yg tanya~
lalallalalaa

n

aku nda kisah kalau ko kawan aku.
maw jadi kawan aku lawan mulut dulu.
sepa paling mulut gampang!!
kepada skima2 campur cepat terasa
campur jiwang
sori..ai malas maw layan~

n

gampang juga punya banyak jenis.
pikir sendri.

23 comments:

Budak Panjang said...

amcm aku layak x? hehe

Dato Paduka Masri said...

hahhahahaha... tapi aku jiwang sama ko ok ja....

(bek ko jwb dengan sopan... klu x teda coklat ok...)

lalalalalalalala

Dato Paduka Masri said...

hahhahahaha... tapi aku jiwang sama ko ok ja....

(bek ko jwb dengan sopan... klu x teda coklat ok...)

lalalalalalalala

LifeSaver said...

tu la..aku dah kenal pasti bahawa jantina ko sudah bertukar..

~d!b@~ said...

ahahahhahahaa

pe kes ni sis?

i noe i noe.. u told me oredi in the car on our way to maskara thinggy :P
maw cari kawan gaduh jak hehe

abis cmne? akak nih.. dah la jiwang, sensitip, sentap sumer bagai.. owhh mesti vivi xmaw layan dah huhu~

tapi dalam byk2 soklan diatas, de 3 je yang akak penah tnye k?
tinggal mana, sudah makan & sudah mandi haha!

ape la nasib daku ~lalalalala

Y E R N ain said...

hai. u ada gepren?

vidadarisakura said...

budak:
ko setan..
jadi ko rasa?
haha


dato:
cubalah terai!
haha

mengugut lagi tuh!
hehe



life:
aku pun pasti..
lalalaa


diba:
kakak spesel kes.
haha



yern:
i gay~
sori.

qishie qawaii said...

aku pemerhati..:p

Budak Panjang said...

mesti la paling layak! hahaha

modandi said...

jom deting.

xfifax said...

banyak soal barang kali
haishh

;)

Atan said...

sudah kurus??

apisz said...

hai. u ada gepren?...


tanya lagi... muahahhaha...


(^_^)

Shahrul Azry said...

hye ogok sudah tido??
xtrue insomnia la! :P

cj7 said...

hai..barang u saiz apa ya?

KhaLifah feDi said...

aku mao kwn ko gak..wlupun ko lesbo ok ......
lalala........*senyum mesra*

helena's said...

hahhaa..gile la..

Ola said...

sepa nama??umo brapa??

hak3..-uhuks<-ni batuk ni..

Monkey D Luffy said...

baru aku mau urat ko... kensel!

wiseman1stopcentre said...

hahah..mmg gampang maut tul..
diri mu x begitu..saje buat aje...
sebijik mkn wild child!...tp ko mmg @#%&.......

vidadarisakura said...

qish:
sila2!hee


budak:
cis!perasan!
hee


modandi:
sparing mahu?


fifa:
hee
kali la..hee



atan:
suda!!!
dem u!
haha



apis:
ko suda puas hidup?



saruk:
mari makan ogok setan!



cj:
xll


kf:
ndamaw!
lalalala



hel's:
hheee
mari menggila


ola:
batuk seja
he


ambuk:
sukur alhamdulillah..

vidadarisakura said...

wise:
ko paham kan maksud aku?
so?
haha

eliza said...

ala vi mcm mana ni...aku jiwang la...kompem aku nda dilayan ni :p