dupdupmyheart

Saturday, February 7, 2009

NDA PEKIDA LA TIDUR AWAL!!!

kata c comel kepada salwa


lalu dibalasnya~


NDA PEKIDA LA BUAT ASIMEN!~


hoh??
cabaran??
baik!!


tengok?~
aku suda berusaha
tapi ada yang merosakkan pemikiran aku
aku kan mudah terpengaruh
jadi bukan salah aku.



oh ya!!
APA BARANG PEKIDA!!!bajet hebat!!


ai salah eja sebenarnya tapi malas maw kasi betul

kitorang adalah PERKIDA merangkap Perempuan Kiut Da AnbelivebeL~

sekian~



setakat ini..proposal ai baru siap isi kandungan..
ntah kenapa nanti pagi aku dapat instinct aku sakit!!!

instinct la sangat!!!
cish!

8 comments:

budak jahat said...

pengkid?

~d!b@~ said...

nak joinnnn :P

vidadarisakura said...

budak:
ko memang dasar lelaki beralatsulit gegel~aku saspek ko pengkid dowh~

yakin!!


er..punya nda rok ko ni bangun awal..terkagum ai sebentar~
lalalala


diba:
kamon2!!
hee

eliza said...

pura2 sakit ko dik..

vidadarisakura said...

eliza:
kak maw tukar jenis2 alasan suda ni..
hee

Raihanna said...

ha? baru siap isi kandungan?

biar betik.. haha..

takpe v.. MALAM MASIH MUDA...

keh2

LifeSaver said...

aku termasuk dalam persatuan itu kah?

vidadarisakura said...

rai:
betul!!
mana kek coklat kakak dik..
hee



life:
TIDAK MUNGKIN!