dupdupmyheart

Wednesday, February 18, 2009

MEREKA INI DASAR SETAN TANPA NIAT DALAM IMAN.


ini mereka.
si comel dan qish.
mereka berjalan2.
ok..sebenarnya..
sicomel mengular tyme ofis hour
dgn niat suci murni menemani ustazah qish membeli belah.



tiba2 mereka terjumpa makluk seperti yang ditunjukkan dalam gambarajah.
aik?seperti ku kenal kata c comel.




seperti org semalam.katanya.
ini.
sama bukan?
dem!
dasar stalker!




dan terjumpa ini.
sama seperti babi-bakas-ogok.
samakan?
haha





dan

oh ya saruk..
since ko lagi sorang bikin belum cukup korum.
gua cilok gambar lu.
n gua dapati sama gila babi dengan penemuan gua.
syabas kepada gua!
haha




sama kan??
haha!!
sarok!
lu LOSER!
kakakaka

441 comments:

1 – 200 of 441   Newer›   Newest»
Budak Panjang said...

ini adalah sgt fakhead!

akuxbiadab said...

laa smlm ko jumpe makhluk tu ke???
budak panjang bkn manusia ke rupenye...maknenye kamu sume nie pkai topeng manusia sajalah...
mane rupe kamu yang sebenar vi???

Budak Panjang said...

vi paling teruk sial!

qishie said...

sama2!!!

hahaha

Budak Panjang said...

BH!

Budak Panjang said...

AAJ!

vidadarisakura said...

kakakakaka!!!
gua hebat doh!!!

haha

Budak Panjang said...

gua repot piah!~

qishie said...

sin naek aku clear dari sume sumpahan~~

haha..add ogok!!

Budak Panjang said...

lu setan betina doh!

vidadarisakura said...

biadap!
tu kaum kerabat ko doh!!
hahahaha

Budak Panjang said...

eh ustazah ni!

vidadarisakura said...

siak ar lu babi!!!

kakakaka

Budak Panjang said...

aku karamu doh!

qishie said...

hahha...siak add lu true ogok!!

Budak Panjang said...

lu lg babi sebenrnya!

vidadarisakura said...

add ko period ka!!!

haha!!!
p mampus la lu!!

muka babi siak!!
kakakaka

qishie said...

dulik hape..aku baik..terserlah setan baik..haha

Budak Panjang said...

true ogok adalah yang takut tikus iaitu vi!

qishie said...

add ko senggugut ke?

Budak Panjang said...

aku taw aku terlalu hensem vi!

Budak Panjang said...

aku mengugut doh!

vidadarisakura said...

kakakak!!!!

bakasadd emo siak!!

pehal??
pasangan gay lu majuk??
kakakaka

qishie said...

haha..

Budak Panjang said...

senggugut mesti la periodhead ;)

qishie said...

siak muntah aku

Budak Panjang said...

haha ape siak emo! gua true beb

vidadarisakura said...

dasar babi yg period!!!
kakakaka

qishie said...

saruk bapok same add

hamboi3

Budak Panjang said...

knape siak muntah. nak deliver ke? hehhee

qishie said...

fak emo!!

vidadarisakura said...

add!!
aku nda sanggup menipu org ramai siak!!

sudalah aku yg tertipu awal2!!!


kakakaka

qishie said...

haah!!ko nak sambut ke add?

Budak Panjang said...

gua lelaki hensem beb =)

vidadarisakura said...

add emo siak!!!

macam azwan lu gitu!!

kakakaka

qishie said...

haha..hantu galah

Budak Panjang said...

vi: aku tak pernah menipu siak

qish: vi sambut suda, hahaha

qishie said...

azwan ali=emo=add

hahaha

vidadarisakura said...

hensem babi la lu!!!!


kakakaka

vidadarisakura said...

add emo period macam babi hutan!!!


kakakaka

Budak Panjang said...

piah doh emo.

mane hantu galah?

qishie said...

haha..add gi pujuk aa teman gay ko tu..

vidadarisakura said...

kakakaka!!

patut ko minat azwan siak!!!!

gua paham!!
lu bapok!!!

haha

vidadarisakura said...

add bapok!!!!

emo period!!!

haha

Budak Panjang said...

add=hensem

qishie said...

hantu galah ko la...haha

qishie said...

add lucah bogel dlm laut

Budak Panjang said...

azwan=amelina sambal=bh

vidadarisakura said...

gua rasa baik lu bunuh diri add!!!

gua dah reveal kisah sebenar lu!!!

hahaa

Budak Panjang said...

fak bogel!

qishie said...

AAJ

qishie said...

bogel=add


fak add!!

Budak Panjang said...

ah gua nak bunuh diri buat ape siak. orang takut tikus la bunuh diri

vidadarisakura said...

kakakaka!!!

kata setan!!!

hahaa

Budak Panjang said...

AAJ=Dik An

fak dik an!

qishie said...

haha..add lu nak suntik botox kasi lawa muka lu x?

Budak Panjang said...

fak setan!

vidadarisakura said...

kakakaka!!!

kata setan!!!

hahaa

vidadarisakura said...

qish!!
ko ndataw perasaan aku tertipu dgn c add ogok ni!!

haha

dia tipu kita selama ni!

hahaha

Budak Panjang said...

gua suntik kat perut saruk suda. bagi bocor.

vidadarisakura said...

add!!!

gua risau lu ada JE!!!

haha

Budak Panjang said...

gua tak pernah menipu sial

vidadarisakura said...

biadap!!

ni kerabat ko siak!!
haha!!


memalukan keluarga doh!!!

haha

Budak Panjang said...

gua duk JB

qishie said...

haha...


muke saruk real!!

Shahrul Azry said...

amin~
semoga aku dimasukkan kedalam syurga!

walaupun ia haram..syurga adlah tempat abadi!

neraka adalah tempat ko vi n qish! :P

ko dah melawan kuasa Allah

p/s: gua cilok ayat dari pak karamu!

vidadarisakura said...

haha!!!

add emo siak!!!
p mampus!!

haha

Budak Panjang said...

membanggakan keluarga siak ;)

vidadarisakura said...

sori add!

gua mana suka tipu2!!
haha

qishie said...

saruk in da haus!!amboi3

Budak Panjang said...

emo=saruk=tdo!

Budak Panjang said...

tipu=ape?

vidadarisakura said...

saruk bapok true!!!!

kakaka

vidadarisakura said...

kkakakkaka!!!

saruk dah bangun bangkai!!!

pehal ko saruk???
kena badi azwan??
merajuk siak!!!

haha

Budak Panjang said...

saruk=AAJ?

qishie said...

saruk sedih siak vi nak blah sok!!hahaha

vidadarisakura said...

lu patut bunuh diri sarok!!!


hahaa

Budak Panjang said...

saruk=BH=emo--->tdo

qishie said...

saruk:BH??

vidadarisakura said...

saruk!!

lu bukan tuhan doh!!!

qishie said...

bunuh diri ngn si bapok add!!

Budak Panjang said...

sarok feeling dgn vi sbb vi dah nak kawen?

Shahrul Azry said...

amin~
semoga aku dimasukkan kedalam syurga!

walaupun ia haram..syurga adlah tempat abadi!

neraka adalah tempat ko vi n qish! :P

ko dah melawan kuasa Allah

p/s: gua cilok ayat dari pak karamu!

Budak Panjang said...

bunuh vi?

vidadarisakura said...

add penipu besar siak!!

bapok style!!

kakakaka!!

amboi23!!

qishie said...

saruk..vi baru tunang..ade harapan lg siak

Budak Panjang said...

saruk sebenarnya nak kawen dgn vi?

vidadarisakura said...

add!!
cuba keluarkan skill bapok ko!!


haha

buktikan siak!!

vidadarisakura said...

add emo!!

saruk emoo!!!

fak emo!!!!!

kakakaka

Budak Panjang said...

tipu=xtrue=vi?

qishie said...

saruk ko sedih jgn smpai copy paste siak!!

qishie said...

fak emo!!

Budak Panjang said...

emo=ape siak?

qishie said...

emo bapok..haha

Budak Panjang said...

qish=ustazah sambal?

Shahrul Azry said...

jgn dibunuh kerana dia belom sempat bertaubat! :P

Budak Panjang said...

emo bapuk=saruk?

Budak Panjang said...

gua 100?

Budak Panjang said...

gua 100?

Budak Panjang said...

gua 100?

Budak Panjang said...

yeah! gua 100!

vidadarisakura said...

gua x sangka geng setan bapok doh!!!

haha!!

period smpai mati ni!!!
kakakaa

Budak Panjang said...

hahaha

qishie said...

haha...


muke saruk real!!

qishie said...

haha...


muke saruk real!!

Shahrul Azry said...

gua feeling ngan bantal la siak! :P

vivi feeling ngan aku smpi cal aku! ;)

Budak Panjang said...

periodhead=ustazah?

qishie said...

siak tenet jem!!

Budak Panjang said...

peh vi call saruk sebab ajak kawen?

qishie said...

amalina sambal=add

Budak Panjang said...

jem nenas?

qishie said...

fakhead=emo

Budak Panjang said...

amalina sambal=mak hayam?

Shahrul Azry said...

qish=aaj=bh!
yes equation baru utk slope failure!

fak medik!

Budak Panjang said...

yeah fakhead=emo!

qishie said...

perghh..vivi call saruk??


cam hanjinnnnn...haha

Budak Panjang said...

medik=loser?

qishie said...

nenas=add

Budak Panjang said...

vi call saruk suro masuk meminang?

qishie said...

fak engineering!!

vidadarisakura said...

babi sial tenet!!!


haha

qishie said...

hamboi3=hanjinnn=saruk

Budak Panjang said...

add=johnny depp?

Shahrul Azry said...

fak ajak khwin!
gua masih menanti angel gua siak! ;)

alamak ajar skit ilmu lu add! :P

qishie said...

engineering=bangkai?

Budak Panjang said...

tenet=fakhead?

qishie said...

vi chenta saruk??

omaigod!!!!

vidadarisakura said...

hahahahah!!!!

gambar sarok xble blah1!!

Budak Panjang said...

engineering=awesome?

qishie said...

add=bakas?

Budak Panjang said...

medic=jahanam?

Budak Panjang said...

bakas=bekas=tupperware?

qishie said...

saruk nak blaja ilmu mengayat vi?

vidadarisakura said...

gua bajet sarok bapok doh!!
tu gua kol!!!


sepaya dia sakit ati!!
kakakakaka

qishie said...

medic=mulia

Budak Panjang said...

angel saruk=vivi?

vidadarisakura said...

intenet babi macam add!!!!

vidadarisakura said...

intente babi macam sarok!!!

qishie said...

add=cilakak?

Budak Panjang said...

medic=mulia <--- vi kau tgk qish ckp ape? aku tak cakap!

qishie said...

sarok=bapok=azwan ali?

Budak Panjang said...

cilakak=kak an?

Budak Panjang said...

azwan ali=alizee?

qishie said...

intenet babi=add?

vidadarisakura said...

ustazah cam shial!!!

siak ar lu!!!

qishie said...

add=pengadu domba?

vidadarisakura said...

add!!

lu majuk ar!
gua kol lu sampai mampus!

qishie said...

add=intenet babi?

Budak Panjang said...

internet babi=sarok?

qishie said...

babi=intenet add?

vidadarisakura said...

dasar azwan siak kamu!!!

vidadarisakura said...

fak sial!!!

kamu bapok doh!!!

haha!!

qishie said...

shiall=vi

vidadarisakura said...

qish!!!

ko betudung labuh suka mengutuk siak!!!!

haha!!

aku suh pak karamu baptis ko!!

kakakaka

qishie said...

vi=vavi?

Budak Panjang said...

kol sarok suda vi. ajak kawen

vidadarisakura said...

qish!!
tunggu ko jadi adik ipar aku!!

aku dera ko!!
kakaka

qishie said...

sarok=add?

vidadarisakura said...

fak


fak


fak!!!

Budak Panjang said...

qish+dik an=jodoh?

vidadarisakura said...

semua fak!!!

haha

qishie said...

kutuk=ketuk?

Budak Panjang said...

sarok=berok=berak?

Budak Panjang said...

ketuk=kentut?

qishie said...

add+vivi=saruk?

vidadarisakura said...

siak ar!!!

gua mana mahu anak gua macam rupa babi!!

kakaka

Budak Panjang said...

fak=sarok=fak sarok?

vidadarisakura said...

add lu x jaga pasangan gay lu baik2 doh!!!!

qishie said...

saruk+vivi=add?

Shahrul Azry said...

internet babi=add+vi+qish??

yes 1 equation too! :P

qishie said...

saruk+add=vivi?

vidadarisakura said...

qish pun curang!!!

sarok suda la bercinta ngn ko semalam!!
shit!!

haha

vidadarisakura said...

semua qish punya salah!!!!!

qishie said...

haha

Budak Panjang said...

qish+dik an=kawen?

vidadarisakura said...

qish cam gampang doh!!

luar malu2 diam siak!!!

haha

vidadarisakura said...

add pun cam gampang!!!
penipu siak!!!

muka ogok bajet ensem!!
dem!!

qishie said...

saruk=internet vavi?

qishie said...

fak yu!!vi

Budak Panjang said...

qish-sarok+dik an=rumahtangga kucar kacir?

Shahrul Azry said...

medik pembunuh??

neraka tempat anda!

fak medik! :P

vidadarisakura said...

fak

fak

fak

Budak Panjang said...

add=hensem+six pack?

ya!

vidadarisakura said...

add bangang!!

saruk bangang!!

qish palui!!!

vidadarisakura said...

blah la weh!!!!

Shahrul Azry said...

internet babi=add+vi+qish??

yes 1 equation too! :P

qishie said...

dik an+saruk=vi?

Budak Panjang said...

medik=sarok?

Shahrul Azry said...

medik pembunuh??

neraka tempat anda!

fak medik! :P

vidadarisakura said...

fak qish!!

aku repot mami ko siak!!!


haha

vidadarisakura said...

fak sarok bapok ogok!!!

qishie said...

medik=mulia

Budak Panjang said...

wah vi emo siak. bapuk la lu vi!

vidadarisakura said...

fak add cam sial!!!

vidadarisakura said...

fak!!

qishie said...

engineering=tanah runtuh?

vidadarisakura said...

blahlar!!!

Budak Panjang said...

medik=mulia<---qish ckp lagi

vidadarisakura said...

shit

Budak Panjang said...

200

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 441   Newer› Newest»