dupdupmyheart

Friday, February 6, 2009

MENTALITI ORANG2 HEBAT YANG MENTAL!!

aku paling benci bila berkawan pilih bulu..
bukan bulu2 dada ya cik paryn


tapi


memandang rupabentuk fizikal
kekayaan
kecantikan

dan sebagainya~


opismet aku c **
dipulau sebab mempunyai bentuk yg agak besar dari aku.
bajet yg lain tu hot konon
semua lelaki suka diorang
bajet baik!!

cish!!

punca aku nda suka org baik!
banyak bajet belebihan!!


masa mula2 masuk unit ni
budak tu sorang2.
pendiam
tiada slack apaapun
aku bawa dia lepak sama ngan aku
jadi kawan
kawan sparing dan sebagainya


sampai la hari tu kena sound secara belakang2
baru aku tahu
budak2 hebat tu nda maw c *** kawan dengan kami
mungkin budak2 hebat tu pikir kami ni comel jadi nda layak bekawan dengan c**
tapi kawan ngan mereka yg hebat jak.

oh~
no way man~
cara idup aku bukan bgitu.
aku menjalankan perhubungan secara rambang~
hee


tengok..
gara2 itu diorang kehilangan orang2 comel macam aku.
lalala


aku lagi suka kawan dengan c*** sebab aku bole buli dia
haha
politik rupanya~
hee


dan serius
aku memang pilih bulu bila berkawan jugak!
jauhi dari aku:
1. temberang merangkap anggap diri tu hebat
2. tahu segala benda walaupun sebenarnya salah
3. penyibuk
4. perasan cantik dan hensem bajet semua orang suka chenta sama durang
5. pengumpat tapi diri sendiri pun nda sedar
dan sebagainya!~
6. skima!
7. jiwang!


(AKU MASIH BOLEH BEZA PERANGAI2 DIATAS UNTUK BERGURAU ATAU TIDAK!!)
contoh: aku perasan comel~
KALAU KAMU SENYUM ITU GURAU..
KALAU MENYAMPAH KAMU BOLEH JAUHI AKU.
AKU KAWAN DENGAN ORANG YANG BOLEH TERIMA GURAUAN AKU SAHAJA!~


dan budak2 opis yang hebat ni
aku nda peduli pun sama diorang
kamu baik sama aku
aku terima
ko buat taik sama aku
ko rasa la taik versi SABAH!
paham?~



selagi aku berada di jalan yang benar
sumpah aku berani macam babee
tapi kalu aku salah~
pandai2 la kaver~


lalala

19 comments:

budak jahat said...

aku tak perasan hensem.. tapi aku memang hensem, cmne weh? ko maw kwn dgn aku? hahahahaha

i.am.belle said...

aku ini gorgeous diva penyibuk tapi ko tetap jugak menyibuk berfalsampah kat kat blog aku kan. men-campah lah kau ini. lalalala (larik!)

vidadarisakura said...

budak:
aku ada buat research
kebanyakan lelaki mengaku hensem sebenarnya tidak hensem~
sumpah!


haha

tapi perempuan selalu becakap benar macam aku..
aku comel~
itu benar!

lalala


belle:
i het u belle!
tapi
tahap kejojesen ko aku sanjung tinggi2 macam hantu tinggi..

lalala

Ola said...

pa kata ko plaingkik
jak suma bebudak hebat tu..
huhuhu

Tp sumpah::aku tidak huduh..hak3

F A R Y N said...

yang aku tau..ko suka berkawan sama lelaki berbulu dada lebat...hahaha

vidadarisakura said...

ola:
aku tenga merancang pengulingan kehebatan mereka melalui bawah tanah skarang ni..

haha


paryn:
oh!
ai geli~
sumpah!

BeaN MorENo said...

cit kau bukan comel bah...
walaupun rupamu tdak ku kenal...
tetapi lubang hidungmu tetap menjadi pojaan hatiku...

CUT...

besi said...

hmm...opis politik rupanya...
itu semua seni....heheheh

saya ,sayi, sayu said...

sengal btul...:)

helena's said...

ahaha sumpah aku kiut sikit!ni org ckp aku pon kadang tak pecaye..kehkehkeh

rose emely said...

huhuhu...
i pun suka shout kat ofis 'i la dak paling comei'....hehehe walaupun dlm ofis tu ada lagi yg junior...
hidup mesti mau perasan siket....
jgn telebih sudah...

budak jahat said...

aku perempuan hensem la! maknanya betul la kn?

LifeSaver said...

vi..
aku dalam list2 dibawah..patut kah aku menjauhi ko????patut?patut?arrhggghh..lega dapat jauh dari vida hulkhogen!!


aku nda senyum..tndanya???hahahah

ab geldofg said...

bulu yg aku mliki cukup cantik utk dpilih olh ko wahai vida yg comel (bila bgigi baru)

~d!b@~ said...

cehh

politikpolitikpolitik! :P

haha!
iskk bole ke vv trime akak jadi kawan? huhu~
ermm akak jelita, baik,cantik,manis,bbudi pekerti mulia, murni, jujur, harmoni, dedikasi, amanah, dsukai ramai (terutamanya kucen) -haha! *sumpah tipu*

jadi.. bole kah vivi? menerima akak? muahahahaha!

eliza said...

vi..kakak ni jiwang dan skema..
nah..jadi macam tu?
emmm

vidadarisakura said...

mrbean:
hidung ko nda macam mrbean pun!
cish!



besi:
hoh?seni?
hee



kau yang sayu:
mari menyengal~



helena:
ko sikit
aku kiut banyak..
haha

mungkin la~
hee



rose:
yeah!!
hidup mesti perasan!
hee



budak:
baru aku tahu rupanya ko berwajah lelaki tetapi beralat sulit perempuan!
kita sama!
yay!!



life:
aku pun lega~
haha



paci:
bukan gigi baru la!!



diba:
er..bagi org pikir 2-3 malam..bole?
hee



eliza:
kak..ko dikecualikan
hee

budak jahat said...

macam ada chemistry la antara aku dan kau

vidadarisakura said...

budak:
bah!!
mari mengorat aku..
tapi..
kita adalah kaum sejenis..
nanti di cop gay!!

haha